راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور بیت‌پین در سیزدهمین نمایشگاه کیش اینوکس 2021

سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی با عنوان «کیش اینوِکس 2021» با حضور بیت‌پین و بیش از 200 سازمان و مجموعه خصوصی و دولتی از روز دوشنبه هشتم آذرماه به مدت چهار روز در جزیره‌ کیش برگزار می‌شود.

بیت‌پین همگام با شرکت‌های مطرح بورس، بیمه و فین‌تک، تازه‌ترین توانمندی‌های خود را با شعار «در آینده سرمایه‌گذاری کن» در کیش اینوِکس 2021 به نمایش گذاشته است. صرافی بیت‌پین ضمن دعوت از تمامی فعالان اقتصادی برای بازدید از این نمایشگاه در راستای افزایش دانش در حوزه کریپتوکارنسی، آماده‌ ارائه توانمندی‌ها و دستاوردهای خدمات نوین بلاکچینی خود به بازدیدکنندگان از نمایشگاه است.

گفتنی است این نمایشگاه پس از وقفه‌‌ای دوساله به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، برگزار می‌شود و فرصت جدیدی برای ترسیم چشم‌اندازهای نوین همگام با بازار کریپتوکارنسی در دنیاست. معرفی قابلیت‌های نهادهای مالی، توانمندی‌ها و دستاوردهای بازار سرمایه، پول و بیمه کشور، ارائه جدیدترین روش‌های تأمین مالی برای طرح‌های سرمایه‌گذاری، تبادل اطلاعات فنی و تجاری بین سرمایه‌گذاران و مجریان طرح‌های سرمایه‌گذاری و جلب مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی از اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه است.

همچنین برگزاری ۲۰ نشست تخصصی و همایش جانبی با حضور بیش از ۱۰۰ سخنران از کارشناسان برجسته اقتصادی کشور با موضوعات و محورهای مرتبط با مسائل روز اقتصادی کشور بخشی از برنامه‌های این رخداد بزرگ مالی است.

بیت‌پین یکی از صرافی‌های معتبر ایرانی است که توانسته در مدت‌زمان کوتاهی در میان برترین صرافی‌های برتر داخلی قرار گیرد. صرافی بیت‌پین با قابلیت‌ها و ویژگی‌های کاربردی که ارائه داده، به کاربران ایرانی کمک می‌کند تا با اطمینان خاطر بیشتری به معامله و مبادله ارزهای دیجیتال بپردازند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.