راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بلک‌فرایدی با دیجی‌پی / در جشنواره تخفیف‌های آتشین دیجی‌کالا، پول خریدتان را بعداً پرداخت کنید

در بلک‌فرایدی امسال، دیجی‌پی به مدت یک هفته، به مشتریان دیجی‌کالا اعتبار BNPL اختصاص می‌دهد. به‌ این‌ ترتیب کاربران می‌توانند به‌ اندازه مبلغ اعتبار، خرید کنند و بهای خریدشان را بعداً بپردازند.


BNPL چیست؟


الان بخر، بعداً پرداخت کن (buy now, pay later) که با سرواژه BNPL شناخته می‌شود، سرویس جذابی است که به مصرف‌کننده‌ها امکان می‌دهد خریدشان را انجام بدهند و هزینه‌اش را بعداً بپردازند. این طرح از نوادگان خرید اقساطی به‌ حساب می‌آید و سال‌هاست شرکت‌های زیادی در سراسر دنیا، آن را ارائه می‌دهند و طی سال‌های اخیر، طرفداران زیادی در ایران پیدا کرده است. دیجی‌پی یکی از بازیگران این حوزه است که امکان خرید اعتباری از دیجی‌کالا با بازپرداخت یک ماه بعد را برای کاربران فراهم می‌کند. با استفاده از این سرویس، می‌توانید خریدتان را همین امروز از دیجی‌کالا انجام دهید و بهایش را یک ماه دیگر بپردازید. به هیچ ضامن یا چکی هم نیاز نیست و اعتبار مورد نظر فقط بر اساس امتیاز اعتباری متقاضی به او داده می‌شود.

در جشنواره ویژه آخرین جمعه ماه نوامبر (‌Black Friday) امسال، افراد می‌توانند در صفحه‌ای که برای خرید اعتباری از دیجی‌کالا طراحی‌ شده، مراحل ثبت‌نام را انجام دهند و علاوه بر بهره‌مندی از تخفیف ویژه این جشنواره، کالا یا کالاهای مورد نظرشان را بدون پرداخت پول و به‌صورت اعتباری تهیه کنند و هزینه آن را یک ماه بعد بپردازند. گفتنی است باید شماره موبایل حساب در دیجی‌کالا به نام فرد باشد و در ضمن در سیستم بانک مرکزی، سابقه بدحسابی نداشته باشند.

افراد بعد از فعال‌سازی BNPL در دیجی‌پی، مانند همیشه از دیجی‌کالا خرید می‌کنند، اما هنگام انتخاب روش پرداخت، گزینه پرداخت اقساطی را انتخاب می‌کنند.


BNPL دیجی‌پی در بلک‌فرایدی


دیجی‌پی به مناسبت بلک‌فرایدی دیجی‌کالا، تا هفتم آذر، هر روز تعداد مشخصی اعتبار خرید BNPL به مشتریان این فروشگاه اینترنتی ارائه می‌دهد. علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از این اعتبار، از فروشگاه دیجی‌کالا، خرید و هزینه آن را یک ماه بعد پرداخت کنند.

در این پیشنهاد علاوه بر آنکه پول خرید بعداً پرداخت می‌شود، امکان استفاده از تخفیف‌های شگفت‌انگیز دیجی‌کالا به مناسبت بلک‌فرایدی که از هیجان‌انگیزترین دوره‌های تخفیف در طول سال است، وجود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.