راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، کارشناس مرکز تماس جذب می‌کند

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد (سهامی خاص) به‌عنوان یکی از شرکت‌های گروه مالی پاسارگاد و با مسئولیت راهبری خدمات پرداخت الکترونیک از تاریخ ۱۳۸۴/۱۱/۳۰ آغاز به کار کرده و هم‌اکنون در گروه هلدینگ فناپ فعالیت می‌کند. این شرکت با حفظ استانداردهای بین‌المللی خدمات پرداخت الکترونیک، اقدام به بستر‌سازی جهت ارائه خدمات پرداخت الکترونیک با استفاده از ابزارهای نوین این صنعت کرده است.

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد جهت تکمیل نیروی انسانی خود در یک عنوان شغلی دعوت به همکاری می‌کند.

کارشناس مرکز تماس

شرح شغل:

  • ارائه خدمات مشاوره‌ای به مشتریان (حوزه‌های IPG, MPG, POS, Card)
  • پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات مشتریان به‌صورت تلفنی
  • برقراری تماس‌های خروجی با مشتریان مرتبط با پروژه‌های مختلف

مهارت‌ها و شایستگی‌ها:

  • آشنایی با نرم‌افزار آفیس
  • توان برقراری ارتباط مؤثر
  • کار تیمی
  • روحیه مشتری‌مداری
  • انعطاف‌پذیری
  • مهارت مذاکره
  • تاب‌آوری

تحصیلات:

  • حداقل کاردانی

شایستگی‌های رفتاری:

  • انعطاف‌پذیری
  • روحیه کار تیمی
  • برقراری ارتباط مؤثر

علاقه‌مندان و واجدین شرایط می‌توانند رزومه کاری و تحصیلی خود را به ایمیل recruitment@pep.co.ir ارسال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.