راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

انتصاب مدیران جدید حوزه وزارتی و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی / سه عضو جدید شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شدند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در احکامی جداگانه صادق عباسی شاهکوه را به سمت رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و همچنین مصطفی اشرف را به سمت مشاور وزیر و سرپرست دفتر وزارتی وزارت ارتباطات منصوب کرد. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین در احکامی جداگانه سه عضو جدید هیئت‌مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت را منصوب کرد.

به گزارش مرکز روابط‌عمومی وزارت ارتباطات، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در احکام جداگانه‌ای صادق عباسی شاهکوه را به سمت رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و مصطفی اشرف را به سمت مشاور وزیر و سرپرست دفتر وزارتی منصوب کرد. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین در احکام جداگانه‌ای امیر محمدزاده لاجوردی و محمد جعفرپور را به عنوان عضو موظف و سیدمحمد رضوی‌زاده را به عنوان عضو غیرموظف هیئت‌مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب کرد.

وزیر ارتباطات در احکام صادره از زحمات حسین فلاح جوشقانی و تحسین عادلی در مدت تصدی مسئولیت سازمان تنظیم مقررات و دفتر وزارتی تشکر کرده است.

صادق عباسی شاهکوه دارای مدرک دکترای مهندسی مخابرات از دانشگاه بریستول انگلستان و کارشناسی ارشد مهندسی مخابرات از دانشگاه صنعتی شریف است. «مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت»، «معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی»، «معاون فنی و امور بین‌الملل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی»، «رئیس دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات» و «رئیس پژوهشکده فناوری ارتباطات» از جمله مهم‌ترین سوابق و مسئولیت‌های او در بیش از ۲۸ سال فعالیت در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

مصطفی اشرف نیز دارای مدرک کارشناسی مهندسی نرم‌افزار از دانشگاه صنعتی شریف و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از دانشگاه علامه طباطبائی است. او بیش از ۱۴ سال سابقه فعالیت در سطوح مختلف کارشناسی و مدیریتی را در کارنامه خود دارد. «مدیرکل دفتر امنیت و تحقیق و توسعه مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه»، «معاون مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» و «معاون حفاظت فناوری اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» از جمله مهم‌ترین سوابق اجرایی پیشین او بوده است.

امیر محمدزاده لاجوردی دارای مدرک دکتری مهندسی کامپیوتر از دانشگاه صنعتی شریف و متخصص شبکه‌های کامپیوتری و امنیت فناوری اطلاعات است.

محمد جعفرپور نیز دارای مدرک کارشناسی ارشد شبکه‌های کامپیوتری است و بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت حرفه‌ای در زمینه طراحی، پیاده‌سازی و مدیریت شبکه‌های ارتباطی در مقیاس ملی را داراست.

سیدمحمد رضوی‌زاده دارای مدرک دکتری مهندسی مخابرات و دانشیار دانشکده مهندسی برق دانشگاه علم و صنعت است و هم‌اکنون رئیس پژوهشکده ارتباطاتِ پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات است. رضوی‌زاده مدیریت چندین پروژه علمی و صنعتی در حوزه طراحی شبکه‌های ارتباطی و انتشار ده‌ها مقاله علمی پژوهشی را در کارنامه خود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.