راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رانندگان تاکسی، کارت اعتباری حمایتی ایساکو دریافت می‌کنند

به دنبال عقد تفاهم‌نامه‌ای بین اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور، بانک قرض‌الحسنه رسالت و شرکت ایساکو مقرر شد رانندگان ناوگان تاکسیرانی شهری کشور برای دریافت خدمات و قطعات خودرو، کارت اعتباری حمایتی ایساکو دریافت کنند. این کارت اعتباری در همه فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های کشور امکان تراکنش دارد.

 به گزارش ایرنا، امروز، ۱۹ آبان ماه، تفاهم‌نامه‌ای بین اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور، بانک قرض‌الحسنه رسالت و شرکت ایساکو صورت منعقد و مقرر شد رانندگان تاکسی شهری با ارائه کارت اعتباری حمایتی ایساکو از امکانات دریافت خدمات و خرید قطعات خودرو بهره‌مند شوند.

مهدی برازجانی‌نژاد، مدیر توسعه و فروش و صادرات ایساکو در آیین رونمایی از کارت اعتباری حمایتی ایساکو برای رانندگان تاکسی گفت: «شرکت ایساکو در سراسر کشور دارای ۱۸۰۰ فروشگاه و نمایندگی است و در این فروشگاه‌ها و نمایندگی آمادگی کامل برای ارائه خدمت و فروش قطعات به دارندگان کارت ایساکو فراهم شده است.»

مهدی برازجانی نژاد افزود: «در این فروشگاه‌ها و نمایندگی‌ها، فروش قطعات خودرو با بسته‌بندی‌های معتبر ارائه می‌شود.»

به گفته او همچنین شرکت ایساکو دارای ۱۱ دفتر منطقه‌ای است که می‌تواند در آن خدمات به رانندگان تاکسی با همکاری بانک قرض‌الحسنه رسالت ارائه کند.

برازجانی نژاد افزود: «قیمت ارائه خدمات و همین‌طور قطعات خودرو به قیمت مصوب است که در سراسر کشور توسط شرکت ایساکو ارائه می‌شود و کارت اعتباری ایساکو در همه فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های سراسر کشور امکان تراکنش دارد.»

مدیر توسعه و فروش و صادرات ایساکو گفت: «کارت اعتباری ایساکو برای تاکسی‌ها با بازپرداخت ۶ ماهه با سه ماه تنفس در نظر گرفته شده و ارائه خدمات و فروش قطعات به واسطه این کارت بدون بهره و کارمزد خواهد بود.»

او ادامه داد: «علاوه بر ارائه خدمات توسط کارت اعتباری ایساکو در فروشگاه‌های مرکزی در تهران، با در نظر گرفتن سبد ویژه بدون نیاز به گرفتن نوبت، رانندگان تاکسی می‌توانند خدمات ایساکو را دریافت کنند.»

 به گفته مدیر توسعه و فروش و صادرات ایساکو، ارائه خدمت و فروش قطعات خودرو هیچ‌گونه تفاوتی از نظر قیمت با خرید نقدی برای دارندگان کارت اعتباری ایساکو ندارد.

او با تأکید بر اینکه در پرداخت اجرت برای دریافت خدمات، تفاوتی با پرداخت نقدی وجود ندارد، گفت: «همچنین قطعات ارائه‌شده در کارت اعتباری ایساکو نیز از نظر کیفیت نیز هیچ فرقی با خرید نقدی ندارند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.