راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

هلدینگ نگاه و ایلیا در راستای طراحی خدمات مالی جدید نظرسنجی برگزار می‌کنند / مردم به کدام خدمت مالی و بانکی نیاز دارند؟

هلدینگ فناوری نگاه با همراهی شرکت مشاوره و مدیریت ایلیا نظرسنجی‌ای را در خصوص خدمات مورد نیاز بانکی طراحی کرده تا بتواند بر مبنای این نظرسنجی خدمات مورد نیاز افراد را طراحی کند. این نظرسنجی که در نهایت پنج دقیقه وقت افراد را خواهد گرفت، می‌تواند به یک نیازسنجی از خدمات مورد نیاز بانکی و مالی افراد تبدیل شود که روزانه با آن درگیر هستند و اکنون دسترسی به آن بسیار محدود است یا وجود خارجی ندارد. همراهی افراد در این نظرسنجی می‌تواند به طراحی خدمات مالی مناسب برای عموم مردم منجر شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نظرسنجی می‌توانند از طریق این لینک اقدام کنند.

هلدینگ فناوری «نـگاه» بازوی فناوری بانک کارآفرین است که در سال ۱۳۹۹ باهدف ایجاد تحول در خدمات و محصولات بانک و شرکت‌های زیرمجموعه آن تأسیس شد تا با ارتقای جایگاه فناوری در بانک کارآفرین بتواند زمینه‌ساز توسعه متوازن بازار و مشتریان باشد و بستر توسعه سطح مشارکت و همكاری با سایر بازیگران و نقش‌آفرینان صنعت فناوری‌های مالی را فراهم آورد.

هلدینگ فناوری نگاه با تأسیس شرکت‌های «نگاه بانک» و «نگاه پرداخت» در مسیر توسعه خدمات و محصولات بانکی و پرداختی گام نهاده و با خرید سهام مالکیتی شرکت «مدیریت ثروت ستارگان» در پی نقش‌آفرینی به‌عنوان حلقه واسط میان استارتاپ‌های مالی با بانک کارآفرین و توسعه نوآوری‌های مالی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.