راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جشنواره پاییزی بانکینو / سقف هدیه دعوت از دوستان ۵۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد

بانکینو نام تجاری بانک دیجیتال بانک خاورمیانه است که در شهریور ۱۳۹۹ آغاز به کار کرد. این بانک دیجیتال با تمرکز بر خدماتی مانند وام ضروری، مساعده آنی و کارت اعتباری، سعی دارد تجربه جدید و جهانی از خدمات بانکی برای کاربران فراهم کند. به تازگی هدیه بانکینو به مشترکان خود بابت دعوت از دوستان به افتتاح حساب در این نئوبانک، ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

به گزارش روابط عمومی بانکینو در جشنواره پاییزی این نئوبانک، سقف هدیه دعوت از دوستان از ۵۰۰ هزار تومان به یک میلیون تومان افزایش پیدا کرد. شما در این جشنواره می‌توانید تا ۴۰ نفر از دوستان خود را به بانکینو دعوت کنید و به ازای هر دعوت منجر به افتتاح حساب ۲۵ هزار تومان هدیه بگیرید.

افراد دعوت‌شده متناسب با افزایش موجودیشان در زمان افتتاح حساب می‌توانند تا ۱۰۰ هزار تومان از بانکینو هدیه دریافت کنند. طبق توضیحات بانکینو در دعوت از افراد محدودیتی وجود ندارد؛ اما مشترکان فقط بابت ۴۰ نفر که افتتاح حساب کنند هدیه ۲۵ هزار تومانی دریافت می‌کنند.

شایان ذکر است که مشترکان بانکینو در این جشنواره پاییزی صرفاً به اندازه دعوت‌های جدید در دوره جشنواره که منجر به افتتاح حساب شده‌ است هدیه خواهند گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.