راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آغاز جشنواره پایانه‌های فروش بانک ملی

جشنواره عيد تا عيد پايانه‌های فروش بانك ملی ايران با جوايز ويژه نظير خودرو و لوازم خانگی آغاز شد.

جشنواره عيد تا عيد اين بانك كه به همت شركت داده‌ورزی سداد از ميلاد با سعادت امام رضا (ع) تا عيد سعيد غديرخم برپا خواهد بود، مربوط به دارندگان پايانه‌های فروش بانك ملی ايران است كه از تاريخ 26 شهريور تا اول آبان ماه امسال با انجام تراكنش‌های بيشتر از طريق اين دستگاه‌‌ها، می‌توانند از جوايزی ويژه به قيد قرعه‌ بهره‌مند شوند.

جشنواره مذكور در 5 اولويت برگزار می‌شود كه اولويت اول آن با ميانگين بيش از 80 تراكنش در روز با جايزه يك دستگاه خودروی نيسان تيانا، ميانگين بيش از 50 تراكنش در روز با جايزه 2 دستگاه خودروی مگان، ميانگين بيش از 20 تراكنش در روز با جايزه يك دستگاه خودروی پژو پارس و يك دستگاه پرايد به همراه 35 جايزه ارزنده ديگر خواهد بود.

اولويت چهارم اين جشنواره مربوط به پايانه‌های با ميانگين بيش از 10 تراكنش در روز با بيش از 200 جايزه شامل تلويزيون‌های LCD و LED، دوربين و … و اولويت پنجم نيز مربوط به پايانه‌های دارای حداقل 5 تراكنش در روز با بيش از 4 هزار جايزه مختلف می‌باشد. مراسم جشن و قرعه كشی اين جشنواره در روز پنج شنبه دوم آبان ماه همزمان با عيد سعيد غدير خم برگزار خواهد شد.

بانك ملی ايران از دارندگان پايانه‌های فروش اين بانك دعوت كرد با اهتمام به انجام تراكنش‌ بيشتر (خريد كالا، پرداخت قبوض و خريد شارژ) از جوايز ارزنده اين جشنواره بهر‌مند شوند. شماره تماس 42739000-021 پاسخگوی سوالات احتمالی دارندگان پايانه‌های فروش بانك ملی ايران درخصوص اين جشنواره می‌باشد.

منبع: بانک ملی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.