راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سعید رضاپور محمدی سرپرست شرکت پرداخت الکترونیک سداد شد

سیدسعید رضاپور محمدی، در حکمی از سوی هیئت‌مدیره پرداخت الکترونیک سداد به‌عنوان سرپرست مدیرعامل این شرکت منصوب شد. 

به گزارش روابط عمومی پرداخت ‌الکترونیک سداد، در نشستی که بعد از جدایی محسن علی‌پور از شرکت پرداخت الکترونیک سداد برگزار شد، رضاپور محمدی توسط هیئت‌مدیره پرداخت الکترونیک به‌عنوان سرپرست مدیرعامل این شرکت منصوب شد. او پیش‌ از این عهده‌دار سمت رئیس هیئت‌مدیره سداد بود. محمدی همچنین عضویت در هیئت‌مدیره شرکت یکتا ققنوس پارس، معاونت اقتصادی و مالی شرکت‌های پارس تکنولوژی سداد و داده‌ورزی سداد را در کارنامه خود دارد. او فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد در رشته حسابداری و مدیریت است.

این تغییرات در حالی است که هنوز دو ماه هم از انتصاب علی‌پور به این سمت نگذشته بود. او که 21 شهریور جانشین محمدعلی محمودزاده‌ شد، سابقه فعالیت در حوزه پرداخت را در کارنامه خود نداشت و این انتصاب شگفتی بسیاری را برانگیخته بود.

شرکت پرداخت الکترونیک سداد در سال 1393 از سوی بانک ملی ایران، مأموریت یافت تا با بهره‌گیری از دانش و فناوری روز دنیا و ایجاد راهکارهای خلاقانه به ارائه محصولات و خدمات نوین در زمینه پرداخت الکترونیکی بپردازد. این شرکت در مدت‌زمانی کوتاه توانست به دستاوردهایی چون طراحی و اجرای کامل زیرساخت شبکه پرداخت (سوئیچ پذیرندگی و شبکه تجمیع) دست پیدا کند و در حال حاضر با ارائه محصولات و خدمات پرداختی همچون کارت‌خوان (POS)، درگاه پرداخت اینترنتی (IPG)، اپلیکیشن پرداخت (ایوا و پالس) و کد دستوری (#737*) در مقام یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیکی پی‌اس‌پی (PSP) در ایران مشغول به خدمت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.