راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

محصول شارژ بیمه و بیمه موبایل بیمه تجارت‌ نو با همکاری ایران‌کیش و پات‌لایف رونمایی شد

محصول شارژ بیمه و بیمه موبایل بیمه تجارت‌ نو با همکاری ایران‌کیش و پات‌لایف رونمایی شد. خرید این سرویس‌ها از این پس از طریق USSD ایران‌کیش و به‌زودی از طریق اپلیکیشن پات‌لایف میسر است.

به گزارش روابط عمومی ایران‌کیش، پیمان طبری، مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش در مراسم رونمایی از این محصول با اشاره به اینکه تحول دیجیتال صرفاً استفاده از فناوری نیست؛ بلکه تغییر فرایندهاست، گفت: «محصول شارژ بیمه و بیمه موبایل یک کار مشترک بود و با استقبال بیمه تجارت‌ نو روبه‌رو شد. البته این موضوع را مدیون پلتفرم طراحی و پیاده‌سازی‌شده در اپلیکیشن پات‌لایف نیز هستیم. خدماتی را در بستر پات‌لایف ارائه می‌دهیم که یکی از آنها خدمات بیمه است. امروز در بحث فروش شارژ و بیمه موبایل این امکان نوین را فراهم آوردیم و امیدواریم طی چند ماه آینده شارژ بیمه حوادث و… نیز به آن اضافه شود.»

او تاکید کرد: «تحول دیجیتال در دنیا تنها منوط به فناوری نیست. مهم‌ترین مسئله، مسیر فرایندها و ترکیب فرایندهاست. لازم است قبل از فناوری به مسیر فرایندها توجه کرد. در واقع نگاه باید تغییر کند.»


سرمایه‌گذاری مفید


نیما نورالهی، مدیرعامل بیمه تجارت‌ نو نیز در مراسم رونمایی از محصول شارژ بیمه و بیمه موبایل تجارت نو با بیان اینکه در سال جاری بیش از هفت میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری بیمه صورت گرفته، گفت: «55 درصد از این سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه کانال‌های توزیع بوده است.»

او با تأکید بر اینکه شرط بقا در صنعت بیمه، بحث استفاده از فناوری‌های نوظهور بیمه‌ای است، اظهار داشت: «ما در تجارت نو از حدود یک سال گذشته و با ورود تیم تخصصی به این نیاز و ضرورت رسیدیم که در این حوزه سرمایه‌گذاری مفید انجام دهیم و امروز محصول شارژ بیمه و بیمه موبایل تجارت نو یکی از همان اتفاقات و سرمایه‌گذاری‌های مفید است که در کنار ایران‌کیش به منصه ظهور گذاشته شد.»


 تحول ساختارگرا شکل گرفت


آرش فروزان؛ مدیر محصول پات‌لایف ایران‌کیش هم در ادامه این مراسم عنوان کرد: «امروز توانستیم تحول ساختارگرا داشته باشیم و فضای بسته بیمه را با کمک اکوسیستم ایران‌کیش و پات‌لایف بشکنیم و افتخار کنیم که به یک تحول دست پیدا کردیم. تغییر و تحول در فضای بیمه کار بسیار مشکلی است. بسیار مفتخریم که توانستیم محصولی را طی چند ماه ارائه دهیم که نزدیک به دو سال است دیگران روی آن کار کرده بودند. ما در ادامه محصول پات‌لایف به این نتیجه رسیدیم که می‌شود ارتباط جذابی بین پی‌تک و اینشورتک رقم زد و مطمئن هستیم که در آینده ارتباط بین لندتک، پی‌تک و اینشورتک را نیز خواهیم داشت. شکل‌گیری این فضا و اجازه حرکت در مرز نوآوری فقط به دست رهبران نوآور اتفاق می‌افتد.»

فروزان گفت: «اینشورتک نیازمند فرهنگ است. اکوسیستم ایران‌کیش و پات‌لایف به واسطه توسعه بازاری که در اکوسیستم بانکی کشور، B2B و B2C رقم خورده، توانست پایه‌گذاری‌های فرهنگ اینشورتکی و فروش محصولات اینشورتک را رقم بزند. یکی از نکات جذاب هم این بود که چقدر سریع در اکوسیستم بیمه تجارت نو و ایران‌کیش در مورد بیمه موبایل و تبلت گام برداشته شد. نوآوری، ذهن نوآور و خلاق نیاز دارد؛ اینکه بتواند محصول بیمه‌ای را در درون یک اکوسیستم کاربردی برده و کم‌کم درک کرده و بتوان فرهنگ‌سازی کرد و باعث توسعه بازار شد.»

در حاشیه این مراسم پیمان طبری در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه همکاری شرکت‌های پرداخت الکترونیک و شرکت‌های بیمه در آینده چه فرصت‌هایی را به وجود می‌آورد، گفت: «بدیهی است که شرکت‌های پرداخت با توجه به تغییر و تحولات باید بتوانند سرویس‌هایی جدیدتر، متنوع‌تر و خلاقانه‌تر را در قالب پرداخت به مردم ارائه دهند تا هم راه‌حلی سهل‌تر برای  زندگی روزمره مردم فراهم کنند و هم اینکه خودپوست‌اندازی داشته و برای بقای صنعت پرداخت متحول شوند. ضمن اینکه شرکت‌های پرداخت نباید از این امر غافل شوند که می‌توانند درآمدهای دیگری را از محل‌های مختلفی کسب کنند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.