راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان دریافت آنلاین کارت هدیه با همراه بانک ایران زمین فراهم شد

شرکت سابین تجارت آریا، امکان دریافت غیر حضوری کارت هدیه ایران زمین را فراهم کرده است. متقاضیان می‌توانند از طریق همراه بانک ایران زمین نسبت به سفارش کارت هدیه اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت سابین تجارت، این شرکت پس از اجرای موفق پلتفرم کارت هدیه ایران زمین در زمینه تولید و عرضه کارت هدیه به صورت فیزیکی و مجازی؛ این امکان را فراهم کرده که مشتریان و متقاضیان دریافت کارت هدیه ایران زمین، بتوانند از طریق همراه بانک ایران زمین، بدون نیاز به مراجعه به شعب خدمت مورد نظرشان را دریافت کنند.

مدیر دارندگان کارت شرکت سابین تجارت آریا در این خصوص اعلام  کرده‌است: «در راستای تحقق کسب‌وکار دیجیتال بانک ایران زمین در آستانه ورود متفاوت به بازار کارت‌های پیش پرداخت بانکی کشور با صدور متنوع انواع کارت هدیه دیجیتال؛ بن کارت(کارت خرید)با امکانات نوآورانه هستیم.»

جمال امیدی مدیر دارندگان کارت و پروژه راه‌اندازی کارت‌های شرکت سابین تجارت آریا نیز اظهار داشته:«کارت‌های هدیه ایران زمین به صورت آنلاین در پلتفرم کارت هدیه شرکت سابین تجارت آریا به صورت فیزیکی و مجازی در www.aryagiftcard.ir  هم قابل سفارش هستند.کارت‌های هدیه فیزیکی ایران زمین بدون شارژ اولیه و به صورت آنلاین قابل سفارش هستند. مشتریان همچنین  می‌توانند این کارت را با طرح‌های آماده و یا با تصاویر و متن دلخواه در سامانه شرکت سفارش و در شهر تهران از طریق پیک و در سایر شهرها از طریق پست آن را دریافت و کارت خودشان را در همان سامانه پلتفرم کارت هدیه به مبلغ مورد نظر شارژ و به عزیزان خود هدیه دهند. جسم کارت هدیه ایران زمین در شعب بانک ایران زمین هم قابل سفارش و دریافت فوری است.»


کارت هدیه با امکان ضبط صدا


به گفته او، کارت‌های هدیه مجازی ایران زمین نیز علاوه بر طرح‌های آماده و یا با تصاویر و متن دلخواه مورد نظر مشتریان عزیز امکان ضبط صدا و یا  و ارسال همزمان صدا، طرح، متن و مبلغ هدیه را برای هدیه گیرنده برای اولین بار درکشور فراهم کرده‌اند، کارت‌های هدیه مجازی ایران زمین فقط برای خرید‌های اینترنتی قابل استفاده هستند و پس از تأیید ادمین، هدیه گیرنده در کمترین زمان هدیه خود را دریافت خواهد کرد.

جمال امیدی در ادامه بیان کرد: «با توجه به سیاست گذاری بانک، بازاریابی و فروش کلیه کارت‌های هدیه، بن کارت به نیابت از بانک ایران زمین به شرکت سابین تجارت آریا واگذار شده است و به زودی از سوییچ مستقل دارندگی کارت شرکت با تجهیزات به روز و مدرن پرینتر، شخصی سازی و پاکت گذاری کارت هم رونمایی می‌شود. با راه‌اندازی این سیستم‌ها شرکت می‌تواند کارت‌های هدیه و بن کارت (کارت خرید) بانکی را براساس نیازهای مختلف شرکت‌ها و سازمان‌های سراسر کشور به صورت گروهی و با سرعت و به تعداد بالا صادر و ارائه کند.»

او همچنین از راه‌اندازی پلتفرم سازمانی کارت‌های پیش پرداخت هدیه و خرید برای شرکت‌ها و سازمان‌ها همزمان با رونمایی از سوییچ مستقل دارندگی شرکت خبر داد و گفت: «در این پلتفرم واحدهای سرمایه انسانی و مالی و اداری شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند پس از انعقاد قرارداد، درخواست کارت، صدور مجددها و شارژ بن کارت‌های خود را در همین سامانه ثبت و اقدامات و گزارشات مورد نیاز خود را مشاهده کنند. همچنین در همین سامانه می‌توانند از محصول کارت هدیه مجازی و کارت هدیه ایران زمین در زمان سالروز تولد همکاران خود برای هدیه به آنها با پیام صوتی و یا متن و امضای مدیرعامل و یا مدیران ارشد شرکت هم بهره ببرند. گفتنی است، شرکت سابین تجارت آریا به شماره تماس 79265000 آماده دریافت سفارشات کارت هدیه و بن کارت ایران زمین است.»

محمدرضا جمال امیدی کارشناس ارشد مدیریت صنعتی و دانشجوی دکترای مدیریت کسب‌وکار از مدیران با سابقه صنعت پرداخت کشور است. او سابقه 12 سال فعالیت در پست‌های مدیریت کارت شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و معاون امور مشتریان شرکت تاپ و همچنین سابقه 5 ساله به عنوان معاون‌های اجرایی، عملیات و امور پروژه‌های شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش و همچنین معاون عملیات شرکت آتی شهر هوشمند ایرانیان و مشاور مدیرعامل شرکت ایران ارقام را در کارنامه کاری خود دارد. او در حال حاضر نیز به عنوان مدیر کارت و پروژه راه‌اندازی کارت‌های شرکت سابین تجارت آریا متعلق به بانک ایران زمین در حال فعالیت در صنعت کارت‌های بانکی وپرداخت کشور است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.