راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد جایزه مدیریت دانشی را دریافت کرد

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در چهارمین کنفرانس مدیریت دانشی موفق به دریافت گواهینامه سه ستاره شد. انجمن مدیریت ایران در راستای ایفای نقش مرجعیت علمی در کشور و برقراری ارتباطات بین‌المللی با همکاری شرکای علمی خود جهت ترویج، اشاعه و توسعه کارکردهای مدیریت دانشی”جایزه بین‌المللی مدیریت دانشی” را هرساله برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک پاسارگاد، این کنفرانس امسال با رویکرد”سرآمدی سرمایه انسانی فناور” سه‌شنبه 20 مهرماه با همکاری دانشگاه خاتم و انجمن مدیریت دانش اتریش برگزار شد. کلیات مدل جایزه از سوی انجمن مدیریت دانش کشور اتریش طراحی و تدوین‌شده و با توجه به فعالیت سازمان‌های ایرانی، نسبت به بومی‌سازی آن نیز اقدام شده است.

ازآنجاکه فعالیت‌های مختلف شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در حوزه‌های خدمات‌رسانی و ارائه محصول همواره با به‌کارگیری ابزارهای دقیق ثبت و مستندسازی انجام می‌پذیرد، بهره‌مندی از مدیریت دانش و راهبری فعالیت‌ها با استفاده از این دانش امری اجتناب‌ناپذیر است. ممیزی شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد نیز مانند دیگر شرکت‌های مدعو به کنفرانس از یک ماه قبل توسط تیم ممیزی انجمن مدیریت و مطابق با معیارهای از قبل تعریف‌شده در خصوص دریافت جایزه مدیریت دانشی مورد ارزیابی قرار گرفت و این شرکت موفق شد در سومین حضور خود در جایزه مدیریت دانشی ، گواهینامه سه ستاره را دریافت نماید.

شایان‌ذکر است محورهای این کنفرانس شامل دانش و مدیریت نوآوری، انتقال داده‌ها و اطلاعات اشتراک‌گذاری، مدیریت دانشی و اینترنت اشیاء، مدیریت دانشی و داده‌های بزرگ، مدیریت دانشی مبتنی بر سرآمدی سرمایه انسانی، مدیریت دانشی و بلاک چین، مدیریت دانشی و هوش مصنوعی بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.