راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فناپ موفق به کسب عنوان برترین شرکت فناور در پارک فناوری پردیس شد

آیین نوزدهمین اجلاس سالانه و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس عصر روز 19 مهر 1400 همزمان با بیستمین سالروز تأسیس پارک فناوری برگزار شد و در آن مجموعه فناپ به عنوان برترین شرکت فناور در پارک فناوری پردیس معرفی شد.

به گزارش واحد روابط عمومی و برندینگ فناپ، در جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس شش محصول فناورانه برتر رونمایی و واحدهای برتر این پارک با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، و مهدی صفاری نیا، رئیس پارک فناوری، معرفی شدند. این جشنواره همچنین به سنجش عملکرد یک‌ساله شرکت‌های عضو پارک پرداخت، عملکرد یک‌ساله شرکت‌های عضو پارک در هفت سرفصل شامل «صادرات محصولات و خدمات فناورانه»، «همکاری با طرف‌های خارجی»، «همکاری با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی»، «توسعه‌ اقتصادی»، «هم‌افزایی بین شرکت‌ها در مجموعه داخل پارک»، «تولید و توسعه‌ فناوری»، و «ارتقا و توسعه‌سازمانی» مورد ارزیابی قرارگرفته است.

با توجه به هر سرفصل، یک شرکت به‌عنوان شرکت برتر پارک، و از بین همه شرکت‌های مرکز رشد و شعب پارک یک شرکت برحسب صلاحیت‌ها و شرایطی که احراز می‌کند، به‌عنوان شرکت برتر معرفی شد.

لازم به ذکر است در فرآیند ارزیابی امسال بیش از 220 شرکت شامل 180 شرکت از پارک فناوری پردیس و سلامت پردیس و حدود 40 شرکت از مرکز رشد و شعب پارک حضور داشتند که از میان 9 شرکت منتخب، 7 شرکت از میان شرکت‌های مستقر در پارک و 2 شرکت از میان شرکت‌های عضو مرکز رشد فناوری نخبگان و شعب پارک به‌عنوان برترین شرکت‌ها معرفی شدند.

مجموعه فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ)، موفق به کسب عنوان «شرکت برتر در توسعه‌سازمانی و فناوری» شد. این موفقیت به‌عنوان بخشی از دستاوردهای فناپ، به دلیل تولید ۱۴ عنوان محصول جدید، دریافت ۸ عنوان جایزه، و ۲۷ درصد افزایش تعداد کارکنان این شرکت است. همچنین مجموعه فناپ موفق به کسب عنوان «برترین شرکت فناور» در پارک فناوری پردیس شد.

شهاب جوانمردی، مدیرعامل فناپ، در این مراسم گفت: «دست‌اندرکاران ساخت پارک فناوری پردیس و همچنین سورنا ستاری در سال‌های گذشته، زیرساخت و اعتمادبه‌نفسی در میان جوانان و شرکت‌های ایرانی ایجاد کرده‌اند که امیدوارم همه شرکت‌ها باقدرت بیشتری در این عرصه ظاهر شوند».

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.