راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رویداد داده‌محوری و شناخت رفتار مشتریان بانک‌ها 25 مهرماه برگزار می‌شود

رویداد داده‌محوری و شناخت رفتار مشتریان بانک‌ها یکشنبه 25 مهرماه، ساعت 19:00 با موضوعات خدمات و محصولات شخصی‌سازی‌شده و شناسایی رفتار مشتریان تجاری و شرکتی برگزار می‌شود. حسین حسن‌پور، رئیس اداره کل اطلاعات بانکی بانک ملی ایران و حمید بنائیان، معاون بانکداری الکترونیک بانک آینده مهمانان رویداد هستند.

به گزارش روابط عمومی سحاب، مشتری، محور اصلی توسعه کسب‌وکارهای مدرن است، برای همین شناخت رفتار مشتریان و نیازمندی‌های آنان مهم‌ترین عنصری است که هر کسب‌وکاری باید برای توسعه محصولات، خدمات و خطوط کسب‌وکارش به کار بگیرد. بانکداری مدرن هم از این قاعده مستثنی نیست و ناگزیر است برای بقا و توسعه، با شناسایی و تحلیل رفتار مشتریان خود فرصت‌های بازار را برای انواع مشتریان خود اعم از شخصی، تجاری و شرکتی شناسایی کند. این موضوع زمانی اهمیت بیشتری می‌یابد که صنعت بانکی با نسل جدیدی از مشتریان دیجیتال و فین‌تک‌ها مواجه است و شخصی‌سازی خدمات برای آنها به‌منظور جذب و حفظ مشتریان و همچنین ارتقای تجربه کاربری ضروری است.

استفاده از روش‌های بازشناسی الگو، شبکه‌های عصبی عمیق و سایر الگوریتم‌های یادگیری ماشین و هوش مصنوعی جهت‌بخش‌بندی مشتریان، اعتبارسنجی، تحلیل رفتار و پیش‌بینی رفتار آینده مشتریان از جدی‌ترین روندهایی است که در بانکداری مدرن توسط بانک‌ها در جهان دنبال می‌شود.

بر همین اساس، سحاب موضوع داده‌محوری و شناخت رفتار مشتریان در بانک‌ها را برای دومین جلسه از سلسله‌رویدادهای بانکداری داده‌محور در نظر گرفته است. این رویداد که با حضور رئیس اداره کل اطلاعات بانکی بانک ملی ایران و معاون بانکداری الکترونیک بانک آینده برگزار می‌شود، محورهای زیر را دربر می‌گیرد:

  • بخش‌بندی مشتریان بانکی
  • خدمات و محصولات شخصی‌سازی‌شده
  • شناسایی رفتار مشتریان تجاری و شرکتی
  • بازاریابی و فروش داده‌محور در بانک‌ها
  • تجربیات بانک‌های خصوصی و دولتی در ایران

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق صفحه این رویداد در ایوند ثبت‌نام و در رویداد مذکور شرکت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.