راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر از مجموعه فناپ‌تک بازدید کرد

رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر به همراه اعضای هیئت‌رئیسه و کادر اجرایی این اتاق از مجموعه صنعتی فناپ‌تک اروند بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فناپ‌تک، در این بازدید علاوه بر اعضای هیئت‌رئیسه و کادر اجرایی اتاق خرمشهر، رئیس مشترک اتاق ایران و ویتنام نیز این هیئت را همراهی می‌کردند.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر در سال ١٣١١ هجری شمسی و با همت جمعی از بازرگانان با نام اتاق تجارت خرمشهر به‌عنوان سومین اتاق بازرگانی کشور تأسیس شد. این اتاق محل ملاقات و تعامل تجار بزرگ داخلی و خارجی و همچنین هماهنگ‌کننده روابط بخش خصوصی بوده و هست.

در سال ١٣۴۵ هجری شمسی و به موجب تصویب قانون اتاق‌های بازرگانی، به نام اتاق بازرگانی، صنایع، معادن خرمشهر تغییر نام یافت. با شروع جنگ تحمیلی اتاق بازرگانی خرمشهر فعالیت خود را در شهرهای هم‌جوار پی گرفت و در پایان دوره دفاع مقدس و از سال ١٣٧١ مجدداً به خرمشهر منتقل شد.

به‌دلیل همجواری با چندین کشور از حوزه خلیج فارس و وجود بازارهای مستعد کشورهای همسایه از جمله عراق و تأکید نظام و دولت بر صادرات غیرنفتی، در حال حاضر اتاق بازرگانی خرمشهر به‌عنوان یک قطب مهم در ارتباط تجاری بین بازرگانان و داخل و خارج کشور مطرح است. در همین راستا و با توجه به تلاش فناپ‌تک برای صادرات محصولات تولیدی خود، به‌خصوص محصولات هوشمند دیجیتال حوزه سبک زندگی، تعامل با بازرگانان محلی که ارتباطات خوبی با کشورهای هم‌جوار دارند، برای این شرکت اهمیت دارد.

فناپ‌تک اولین تولیدکننده کارت‌خوان بانکی در ایران است که با هدف توسعه منطقه محروم خرمشهر از سال ١٣٩۴ تولید این محصول را در منطقه آزاد اروند، شهرک صنعتی خرمشهر آغاز کرده و از سال ١۴٠٠ با افتتاح کارخانه جدید خود در شهرک صنعتی خرمشهر دایره محصولات تولیدی خود را افزایش داده و علاوه بر انواع کارت‌خوان ثابت و سیار، انواع کیوسک‌های بانکی هوشمند از جمله خودپرداز غیرنقدی، خوددریافت رمسان، محصولات حوزه سبک زندگی همچون اندرویدباکس، انواع مودم، ALL in ONE و دوربین‌های مداربسته را به مجموعه محصولات خود افزوده است. به علاوه با تملک کارخانه تولید باتری در شهرک صنعتی دامغان، این شرکت از سال ١٣٩٨ تولید انواع باتری سیلد اسید را نیز به مجموعه تولیدات خود اضافه کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.