راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نسخه جدید اپلیکیشن رمزینکس با قابلیت ورود دومرحله‌ای منتشر شد

نسخه جدید اپلیکیشن رمزینکس باقابلیت‌های جدیدی از جمله نمایش مقدار دارایی کل به دلار و لغو برداشت منتشر شد. در این نسخه باگ‌های واریز ریالی برطرف شده است.

علیرضا عظیمی، مدیرمارکتینگ رمزینکس در خصوص نسخه جدید این پلتفرم تبادل رمزارز گفت: «رمزینکس از آن دست اکسچنچ‌های رمزارز ایرانی است که علاوه بر نسخه اندروید، نسخه آی‌او‌اس را هم پشتیبانی می‌کند؛ نسخه جدید اپلیکیشن رمزینکس، هنگام ورود کاربران، کلیت و نحوه کار با برنامه را شرح می‌دهد و امکانات آن را معرفی می‌کند.»

عظیمی با اشاره به قابلیت‌های جدید نسخه جدید اپلیکیشن رمزینکس توضیح داد: «منوی بازار یکی از امکانات جدیدی است که به آخرین نسخه اپ رمزینکس اضافه‌ شده است. این بخش، ارزهای بازارهای جهانی و ارزهای موجود در رمزینکس را باقابلیت جست‌وجو و مرتب‌سازی نمایش می‌دهد و افراد به همین واسطه می‌توانند قیمت ارزهای دیجیتال را به‌ترتیب در دسترس داشته باشند. قابلیت دیگر این بخش، نمایش سفارش‌های باز و جزئیات آن در صفحه ثبت سفارش است که نمایش تمام تراکنش‌ها و سفارش‌های ثبت‌شده را شامل می‌شود.»

او افزود: «منو جدید دیگر، کیف پول است که معادل دلاری هر ارز را نمایش می‌دهد، امکان جست‌وجوی ارزهای دیجیتال، پنهان‌سازی مقادیر کیف پول و دکمه لغو برداشت از امکانات زیرمجموعه کیف پول هستند. منو خانه، آرشیو اخبار،  فهرست آخرین تغییرات رمزارزها را نمایش می‌دهد، در این نسخه افراد می‌توانند نظرات‌شان در رابطه با بازار و اخبار منتشرشده را اظهار و ثبت کنند.»

او در پایان صحبت‌هایش بیان کرد: «قسمت دیگر این اپلیکیشن، ارزهای جهانی است. قابلیت جست‌وجو در دسته‌بندی ارزها در این بخش هم وجود دارد و تبدیل رمزارز به ارزهای رایج هم به این وسیله انجام می‌گیرد. داشبورد، تغییر دیگر آخرین نسخه اپلیکیشن رمزینکس است. این بخش علاوه بر نمایش کارمزدها، موجودی‌های خرد باقی‌مانده در انتهای حساب را به ریال تبدیل می‌کند. رمزینکس همچنین برای افزایش امنیت دارایی‌ها و کیف پول، تأیید دومرحله‌ای را در منو داشبورد قرار داده تا اگر زمانی شخصی غیر از صاحب اصلی حساب قصد ورود به پنل را داشت، صاحب دارایی با دریافت پیامک در دو مرحله از این موضوع باخبر شود.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.