راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فروشگاه‌ آنلاین شاپ‌مارکت کار خود را آغاز کرد

با توجه به شیوع کرونا و نیاز جامعه به فروشگاه‌های آنلاین، شرکت شاپ در جهت آماده‌سازی زیرساخت‌های مناسب برای فروش آنلاین فعالیت خود را آغاز کرده است.

شرکت تراکنش همراه ایمن (شاپ) یک پلتفرم پرداخت و تجارت الکترونیکی است که طیف وسیعی از خدمات نرم‌افزاری شامل مدیریت فروشگاهی، تجارت الکترونیکی غیرمتمرکز و پرداخت؛ از جمله پرداخت قبوض، شارژ موبایل و… و همچنین پرداخت‌یاری را ارائه می‌دهد. شاپ حدود شش ماه است که شروع به فعالیت کرده است. سه ماه اول فعالیت این شرکت برای آزمایش پلتفرم شاپ و سه‌ ماه دوم صرف بازاریابی شده است.

در واقع پلتفرم شاپ‌ماركت كه يكی از زیرمجموعه‌های شاپ است، زيرساختی را برای متمركزسازی خدمات ذی‌نفعان به‌صورت هدفمند به وجود آورده و باعث تسهيل ارائه‌ خدمات ارزش‌افزوده شده است. اين خدمات با رويكردهای نوين شبكه‌های فروشگاهی ارائه می‌شوند. همچنين اين امكان برای پذيرندگان در شاپ‌بيز وجود دارد تا با اتصال به فروشگاه اينترنتی شاپ‌ماركت، فروشگاه فيزيكی خود را به‌صورت آنلاين به وجود آورده و محصولات و خدمات خود را به مشتريان ارائه دهند. به‌علاوه امكان اتصال به سرويس‌های لجستيک در پلتفرم شاپ‌ماركت باعث شده تا مشتريان پس‌ از ثبت آنلاین سفارش‌های خود، در كمتر از يک ساعت (30 دقيقه الی يک ساعت) خریدهایشان را دریافت کنند.

اين پلتفرم به شاخه‌های مختلفی تقسیم‌ شده است. سوپرمارکت‌ها و كافه‌ها و رستوران‌های بسیاری در این پلتفرم برای سفارش ثبت‌ شده است. بدین‌ صورت كه كاربران شاپ‌ماركت اين امكان را دارند كه در کمترين زمان کالای مورد نظر خود را سفارش دهند. نکته‌ مهم در این رابطه تنوع کافه‌ها، رستوران‌ها و سوپرمارکت‌های مختلف است که همه نوع غذا و با هر قیمتی را شامل می‌شوند.

گفتنی است شاپ‌بیز، شاپ‌مارکت، اپلیکیشن شاپ و پرداخت‌یاری دیگر محصولات شرکت تراکنش ایمن شاپ هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.