راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

یازدهمین کافه سرمایه «کارن‌کراد» با هدف رشد استارتاپ‌ها آبان‌ماه برگزار می‌شود

کارن‌کراد در راستای توسعه اکوسیستم کارآفرینی در بحث تأمین مالی و سرمایه‌گذاری، یازدهمین دوره کافه سرمایه را برگزار می‌کند. استارتاپ‌ها تا ۳۱ شهریورماه برای ثبت‌نام در این رویداد فرصت دارند.

به گزارش روابط عمومی کارن کراد، کافه سرمایه یازدهم که با هدف تسهیل جذب سرمایه و ایجاد زمینه رشد براى تمامی استارتاپ‌ها تدارک دیده‌ شده، فرصتی را برای کسب‌وکارهای نوپا فراهم می‌کند تا در مدت‌زمان مشخص بتوانند با نماینده هر شرکت سرمایه‌گذارى به‌صورت خصوصی جلسه داشته باشند. استارتاپ‌ها در این رویداد با توجه به میزان سرمایه مورد نیاز و حوزه فعالیت و خدمات‌شان، به سرمایه‌گذاران مرتبط معرفی‌ شده و جلسات مذاکره برای آنها ترتیب داده خواهد شد.

کارن‌کراد تا به امروز ۱۰ دوره از رویداد کافه سرمایه را با حمایت شرکت فرابورس ایران، پارک علم و فناوری پردیس، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار کرده است.

 در این ۱۰ رویداد، بیش از ۳۱۰ سرمایه‌گذار و ۳۰۰ استارتاپ حضور داشته‌اند و مبلغی بالغ‌ بر  ۷۵ میلیارد تومان جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها صورت پذیرفته است.

 استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای متقاضی برای شرکت در رویداد کافه سرمایه که چهارم و پنجم آبان برگزار می‌شود، تا ۳۱ شهریور می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در کافه سرمایه کارن‌کراد اقدام یا از طریق نشانی investment@karencrowd.com اعلام آمادگی کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.