راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همراهی شرکت‌های بیمه با فصلنامه اینشورتک

شماره دوم فصلنامه اینشورتک با محوریت «تحول دیجیتال» در صنعت بیمه با همکاری شبکه نوآفرینی پلنت و همراهی شماری از شرکت‌های بیمه منتشر شد.

مجله اینشورتک که تا پیش از سال ۱۴۰۰ در ۱۶ صفحه به بررسی یکی از روندهای روز فناوری و نوآوری در فضای بیمه جهان می‌پرداخت؛ در دوره جدید نشر خود طی دو شماره پیاپی به‌صورت فصلنامه‌ای ۱۲۸ صفحه‌ای بررسی روند نوآوری در صنعت بیمه کشور و پرداختن به نقاط ضعف و قوت آن را هدف قرار داده است که در این میان همراهی شرکت‌های بیمه با این مجله در پرداختن به موضوعات اصلی و همکاری برای ارتقای کیفی تولید محتوا در صنعت بیمه از نقاط عطف نشریه جدید دنیای بیمه است.

در این راستا همراهی هلدینگ سرآمد به‌عنوان یکی از ارکان اصلی سرمایه‌گذاری در صنعت بیمه و حضور پررنگ شرکت‌های بیمه نظیر بیمه سامان، بیمه دی، بیمه معلم و شرکت ذهن چابک در تولید محتوای کارآمد در راستای مفهوم تحول دیجیتال را می‌توان از شاخصه‌‌های اصلی نشریه تابستان ۱۴۰۰ اینشورتک دانست.

گفت‌وگو با غلامحسن سلیمانی رئیس‌کل بیمه مرکزی در رابطه با روند نوآوری در صنعت بیمه و همین‌طور محمد آقاجری مدیرکل نظارت بر خدمات شبکه خدمات دیجیتالی بیمه مرکزی و همراهی مدیران عامل و کسب‌وکار دیجیتال شرکت‌های بیمه دی، کوثر، رازی، آرمان و تجارت‌نو در قالب یادداشت و گفت‌وگو از موارد قابل‌توجه همراهی صنعت بیمه با نشریه اینشورتک و اشتیاق به ارائه محتوای کارآمد در این عرصه است.

از سوی دیگر همراهی شرکت سانر انگلستان به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های تجمیع داده صنعت بیمه دنیا و حضور مت کانولی مدیرعامل این شرکت در مباحث محتوایی فصلنامه اینشورتک در کنار یادداشت‌های اختصاصی کارشناسان و مدیران بیمه کشور ترکیه ازجمله بوراک گوندوز، مدیر اینشورتک‌هاب استانبول را می‌توان از نقاط مثبت دغدغه‌مندی مجله اینشورتک در راستای ارتباط با بیمه در گستره بین‌الملل تلقی کرد. این فصلنامه در شماره پیشین خود نیز از همراهی کارشناسان خارجی برای تولید محتوا برخوردار بود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.