راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دارا و ساتکاب تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

با امضای تفاهم‌نامه میان دارا و ساتکاب، پرسنل این شرکت از تسهیلات اعتباری در قالب «دارا کارت» و مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی دارا، تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت دارا و شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق (ساتکاب) به امضا رسید. بر اساس این تفاهم‌نامه، مدیران و کارکنان ساتکاب می‌توانند از خدمات اعتباری که برای کاربران توسط پذیرندگان، به‌منظور خرید کالا و خدمات پیش‌بینی شده، در قالب دارا کارت، استفاده کنند.

طبق این تفاهم‌نامه، دارا ماهانه مبالغ مشخصی را در قالب داراکارت به متقاضیان، تخصیص می‌دهد و در صورت استفاده کاربران از آن، مبلغ استفاده شده تسویه و مجدداً برای ماه بعد شارژ می‌شود که این فرآیند از طریق موبایل کارت، قابل مشاهده است.

طرح اعتباری دارا یکی از طرح‌های تسهیلات اعتباری شرکت دارا است. وجه تمایز اصلی این طرح نسبت به پلتفرم‌ها و بستر‌های ارائه خدمات مشابه، دسترس پذیرکردن خدمات مالی با کارمزد صفر درصد (در پرداخت‌های یک ماهه) برای عموم مشتریان است.

داراکارت این امکان را برای کاربران دارا فراهم می‌کند که هزینه خریدهای خود را نه در لحظه خرید، بلکه در یک بازه یک ماهه و بدون هیچ‌گونه کارمزد اضافه‌ای پرداخت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.