راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بازی جدید در پلی‌پاد؛ نبرد تایتان‌ها

در ادامه گسترش کتابخانه بازی‌های استریمی موجود در کنسول ابری «پلی‌پاد»، یکی از پرطرفدارترین و مشهورترین عناوین چند سال اخیر به این مجموعه اضافه شد.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، عنوان Titanfall 2 به پلتفرم پلی‌پاد افزوده شد و هم‌اکنون علاقه‌مندان به این «فرنچایز» محبوب می‌توانند بدون نیاز به دانلود و نصب و تهیه تجهیزات سخت‌افزاری، وارد میدان «نبرد تایتان‌ها» شوند.

بازی Titanfall 2 در سبک اکشن و شوتر اول‌شخص و توسط استودیو Respawn Entertainment ساخته‌شده و در سال ۲۰۱۷ توسط کمپانی EA برای پلتفرم رایانه منتشر شده‌است. این عنوان که دنباله‌ای مستقیم بر قسمت اول «فرنچایز» محسوب می‌شود، در زمره بازی‌های با گرافیک بالا و جلوه‌های بصری چشم‌نواز در دوران خود محسوب می‌شود.

به‌این‌ترتیب، کاربران پلتفرم پلی‌پاد بدون نیاز به در اختیار داشتن یا خریداری کارت گرافیک قدرتمند و گران‌قیمت، می‌توانند تنها با استفاده از اینترنتی مطلوب Titanfall 2 را با حداکثر رزولوشن 1080p و نرخ فریم ۶۰ تجربه کنند.

گفتنی است پلتفرم پلی‌پاد در حقیقت محلی برای استریم بازی‌های ویدیویی به شمار می‌آید که به‌عنوان یک کنسول آنلاین و مجازی فعالیت می‌کند؛ به این شکل که کاربر بدون نیاز به تهیه سخت‌افزار گران‌قیمت یا در اختیار داشتن تجهیزاتی خاص، می‌تواند بازی‌های موردنظرش را تنها از طریق اینترنت و بر روی رایانه یا گوشی‌های همراه تجربه کند.

سرزمین هوشمند پاد، طرح پلتفرم جامع و چند سویه گروه مالی پاسارگاد است که با ارائه راهکارهایی متنوع از حوزه‌ها و بخش‌های مختلف، محصولات و امکاناتی گوناگون را در راستای تحقق زندگی بهتر ارائه می­دهد.

علاقه‌مندان به بازی Titanfall 2 می‌توانند از طریق سایت یا اپلیکیشن پلی‌پاد به آن دسترسی داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر از «سرزمین هوشمند پاد» می‌توان به سایت ic.pod.ir مراجعه، یا QR را زیر را اسکن کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.