راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت با چهره در ایران با صندوق فروشگاهی شاپ امکان پذیر شد

شرکت‌ شاپ و توسن تکنو با همکاری هم سرویس نوین، پرداخت با چهره را بر روی صندوق فروشگاهی ‌هوشمند «PAX» پیاده‌سازی کردند. در این فرایند کاربران اپلیکیشن شاپ با تکمیل پروفایل و شارژ کیف پول خود می‌توانند در فروشگاه‌های مجهز به صندوق فروشگاهی هوشمند شاپ بی‌نیاز از هرگونه کارت‌بانکی و وجه نقد فقط با «اسکن چهره» در زمان پرداخت اقدام به خرید کنند.


تکنولوژی‌ «Face Detection» در صندوق فروشگاهی PAX


صندوق‌های فروشگاهی نسل به نسل پیشرفته‌تر از دیروز می‌شوند؛ یکی از به‌روزترین تکنولوژی‌هایی که در صندوق فروشگاهی PAX به‌کاربرده شده است؛ Face Detection یا همان تشخیص چهره است که با اسکن کردن اجزای صورت به‌گونه‌ای که تمامی اجزای صورت ازجمله چشم‌ها، ابرو، بینی، لب و… را شناسایی کرده و سپس تصویری از چهره فرد را در حافظه ذخیره می‌کند  و از طریق این اسکن فرد با چهره خود می‌تواند از کیف پول خود در اپلیکیشن شاپ پرداختی امن و مطمئن را تجربه کند.


مجموع سه دستگاه در صندوق فروشگاهی PAX


صندوق فروشگاهی PAX به همراه پایانه فروشگاهی و بارکد خوان طراحی‌شده و سه دستگاه، پرینتر فروشگاهی، دستگاه کارتخوان بانکی و صندوق فروشگاهی در آن تعبیه شده است. طراحی این صندوق فروشگاهی زیبا و مدرن است و نصب آن در فروشگاه، فضای زیادی را اشغال نمی‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.