راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آخرین نظرسنجی راه پرداخت و حرف‌های آقای وزیر

این روزها محمود واعظی پس از کسب رای اعتماد از مجلس راهی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شده است تا برای چهار سال سکان این وزارتخانه را بر عهده بگیرد و حکمران این حوزه شود. یکی از مهم‌ترین چالش‌ها و درخواست‌های مردم و کاربران از وزارتخانه وی طبق نظرسنجی سایت راه پرداخت افزایش سرعت اینترنت است. واعظی نیز با آگاهی از شرایط اینترنت ایران در تشریح برنامه‌های اولویت‌دار خود به افزایش سرعت اینترنت و پهنای باند نیز اشاره کرده است که نشان از آگاهی آقای وزیر از دغدغه‌ها و خواسته‌های کاربران در این زمینه است.

وی در توضیح برنامه خود برای افزایش سرعت اینترنت و پهنای باند می‌گوید: فناوری اطلاعات بستر توسعه کشور است و براین اساس پرداختن به این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است و به طور حتم در ابعاد مختلف اقتصادی علمی و تجاری موثر است که در این راستا بحث توسعه پهنای باند اینترنت و نیز افزایش سرعت اینترنت در دستور کار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار می‌گیرد.

طبق نظرسنجی راه پرداخت نیز اصلی‌ترین درخواست کاربران از محود واعظی افزایش سرعت اینترنت با 72% سپس توسعه کسب و کارهای فناوری اطلاعات با 16% و در انتها توسعه بسترهای مخابراتی با 12% است.

nazarsanji-way2pay-92-05-27

از دیگر برنامه های اولویت‌دار واعظی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌توان به مواردی نظیر: توسعه جدی موبایل در کشور، لزوم ایجاد تحول در پست سنتی، دستیابی به موفقیتهای فضایی، بومی کردن صنعت ICT در ایران، برنامه ریزی برای توسعه ICT در مناطق محروم و بازگرداندن ثبات و آرامش به وزارت ارتباطات اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.