راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

راه اندازی دستگاه‌های TVM در سطح کلانشهرها

در دو کلانشهر تهران و مشهد به منظور ارائه سرویس‌های بهتر به شهروندان دستگاه‌های شارژ بلیت الکترونیک (TVM) در حال نصب و راه اندازی می‌باشد. این دستگاه‌ها توسط شرکت تلکام سافت طراحی و تولید شده است. سرویس نمایش اعتبار کارت بلیت اعتباری، شارژ و یا خرید کارت بلیت جدید توسط کارت‌های بانکی عضو شتاب از قابلیت‌های این سیستم می‌باشد.

برای شارژ و یا خرید کارت بلیت اعتباری جدید، مشتری ابتدا کارت بانکی خود را وارد کرده و بعد از وارد نمودن رمز اول خود، مبلغ شارژ دلخواه را انتخاب می‌نماید. سپس مبلغ درخواست شده از کارت بانکی مشتری کسر شده و کارت مورد نظر مشتری شارژ می‌گردد.

شرکت تلکام سافت اعلام کرده است قابلیت‌های لازم برای ارائه خدمات بانکی مبتنی بر کارت، ارائه خدمات شهروندی مانند پرداخت عوارض‌های مختلف و اطلاع‌رسانی بر روی دستگاه‌ها دیده شده است که در آینده نزدیک برروی آنها راه اندازی خواهد شد. در حال حاضر در شهر تهران شرکت سهاتو و در شهر مشهد، شرکت اتیک به عنوان پیمانکار بلیت الکترونیک در حال نصب این دستگاه‌ها می‌باشند. با راه اندازی این دستگاه‌ها در سطح کلانشهرهای مشهد و تهران بزودی شاهد آن نصب و راه اندازی این دستگاه‌ها در شهرهای دیگر نیز خواهیم بود.

چگونگی شارژ کارت بلیت الکترونیک با کیوسک بانک شرکت تلکام سافت

charge-ticket-kiosk-telecomsoft-way2pay-92-05-27

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.