راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رویداد «کوپ استار»، ۱۰مرداد ماه برگزار خواهد شد

اولین رویداد «کوپ استار» که پیش از این قرار بود ۱۶تیرماه برگزار شود، با توجه به شرایط پاندمی، مرکز نوآوری و توسعه تعاون ایران (منتا) با همکاری شرکت جهش و پرابلم این رویداد را ۱۰ مرداد ماه از ساعت ۱۶تا ۲۰ برگزار خواهد کرد.

این رویداد فرصتی است برای استارتاپ‌های با موضوع تعاون، جامعه و اقتصاد جمعی که تمایل به استفاده از سرمایه‌ها و برقراری ارتباط بی‌واسطه با کسب‌وکارهای گسترده حوزه تعاون دارند. در این رویداد سازمان‌ها، اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها و نهادهای تاثیرگذاری همچون بانک توسعه تعاون حضور خواهند داشت و از ایده‌های برتر حمایت خواهند کرد.

منتا راهبر نوآوری در بخش تعاون کشور است و به عنوان تسهیلگر ارتباطی میان بخش تعاون و زیست‌بوم نوآوری فعالیت می‌کند و در این میان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون حامیان منتا هستند. همچنین شرکت جهش به صورت کاملاً خصوصی متشکل از سهام‌داران حقیقی فعالیت می‌کند و توانسته است اعتماد سرمایه‌گذاران، مؤسسات مالی و اعتباری و شرکت‌های بزرگ را در جهت ارزش آفرینی، افزایش کارایی و مدیرت نوآوری جلب کند.

پرابلم به عنوان یک واسطه نوآوری بین مجموعه‌هایی که در سازمان خود نیاز نوآورانه و فناورانه دارند و شبکه‌ای از نوآوران که توانایی رفع آن نیاز را دارند قرار می‌گیرد و با شناسایی نیازها و مسائل موجود در مجموعه‌ها، فرآیندی را طراحی و اجرا می‌کند که شبکه بزرگی از نوآوران و فناوران برای حل نیاز و مسئله موجود بهترین راهکارها را ارائه دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.