راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برنامه سمینار بانکداری یکپارچه؛ کدام شرکت‌ها و بانک‌ها حضور دارند؟

مرکز فابا سمینار تخصصی بانکداری یکپارچه را در دوشنبه 28 مرداد با حضور متخصصان، بانک‌ها و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات بانکداری متمرکز برگزار می‌کند. در همین زمینه با محمدمراد بیات، مدیرعامل مرکز فابا و دبیر سمینار گفت‌وگوی کوتاهی داشتیم. وی در پاسخ به این سوال که کدام بانک‌ها و شرکت‌ها در سمینار حضور دارند، گفت: مدیران ارشد، میانی و متخصصان فناوری اطلاعات همه بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری در سمینار حضور دارند، همچنین هفت شرکت توسن، اینفوتک، سپهرنت، بهستان، فناپ، اسوه ایران و سداد که ارائه دهنده خدمات بانکداری متمرکز هستند حضور دارند.

.

چه کسانی سخنرانی می‌کنند؟

دبیر سمینار تخصصی بانکداری یکپارچه درباره روند کلی سمینار و سخنرانان آن گفت: سمینار بانکداری یکپارچه در سه پنل پشت سرهم که پنل اول مربوط به متخصصان این حوزه، پنل دوم مربوط به بانک‌ها و پنل سوم مربوط به شرکت‌های ارائه دهنده خدمات بانکداری الکترونیک است، برگزار می‌شود.

در پنل اول دکتر فاطمی از شرکت توسن، دکتر جوانمردی از شرکت فناپ، دکتر معین‌زاد از اساتید دانشگاه، مهندس ژان‌صیاد مسئول کارگروه کوربنکینگ شورای راهبردی بانکداری الکترونیک که قبلا در بانک ملی بودند و الان مشاور مدیرعامل بانک کارآفرین هستند و همچنین مهندس منصوری که معاون فناوری اطلاعات بانک پارسیان بودند و هم اکنون مدیرعامل شرکت اسوه و مدرس دوره‌های کوبنکیگ فابا سخنرانی کوتاهی دارند و سپس پاسخگوی سوالات حاضرین هستند.

در پنل دوم که پنل بانک‌ها است دو بانک کشاورزی و آینده را انتخاب کردیم تا تجربیات، علل موفقیت و چالش‌هایشان را در حوزه‌های مختلف بگویند و همچنین پاسخگوی سوالات حاضرین نیز باشند. پنل سوم، پنل شرکت‌ها است که هفت شرکت ارائه دهنده خدمات کر در شاخص‌هایی مشخص محصولات‌شان را معرفی می‌کنند و پاسخگوی سوالات حاضرین نیز هستند.

قابل ذکر است که سمینار تخصصی بانکداری یکپارچه در 28 مردادماه ساعت 2 بعد از ظهر تا 9 شب در سالن همایش‌های مرکز فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود. علاقه‌مندانی که موفق به ثبت‌نام نشده‌اند می‌توانند تا پایان وقت اداری یکشنبه 27 مردادماه درخواست خود را از طریق سایت مرکز فابا یا ارسال فاکس ارائه دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.