راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بزرگترین ادغام بانکی کشور روی میز کمیسیون اصل ۹۰ / شکایات سهامداران بانک‌های نظامی در پی ادغام با بانک سپه

در پی شکایات متعدد سهام‌داران حقیقی بانک‌های مهر‌اقتصاد، حکمت، انصار و دیگر بانک‌های نظامی که در بانک سپه ادغام شده، سه‌شنبه، ۲۳ تیرماه جلسه کمیسیون اصل ۹۰ در راستای رسیدگی به این شکایات برگزار شد.

بعد از ادغام بانک‌های نظامی با بانک سپه، سهامداران دچار مشکلاتی شده و نسبت به مشکلات پیش آمده اعلام شکایت کرده‌اند. از همین رو در پی شکایات متعدد سهام‌داران حقیقی بانک‌های مهر‌اقتصاد، حکمت، انصار و دیگر بانک‌های نظامی که در بانک سپه ادغام شده، سه‌شنبه، ۲۳ تیرماه جلسه کمیسیون اصل ۹۰ در راستای رسیدگی به این شکایات برگزار شد.

محسن دهنوی، نماینده مجلس شواری اسلامی از این موضوع در صفحه اینستاگرام خود خبر داد و افزود: «این جلسه با حضور فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد، معاونین وزارت اقتصاد، مدیرعامل بانک سپه، مسئولان مرتبط در ستاد کل نیروهای مسلح، سپاه پاسداران و سازمان بسیج به همراه نمایندگانی از سهامداران برگزار شد. شرکت‌کنندگان در این جلسه، شکایات مربوط به این ادغام را مورد بررسی قرار دادند.»

همچنین در این جلسه با تاکید بر مخدوش‌بودن نحوه قیمت‌گذاری سهام مذکور، در راستای رفع مشکلات پیش‌آمده، پیشنهاداتی مطرح شد. از سویی دیگر، شکایات کارکنان منتقل‌شده از این بانک‌ها، درباره عدم استفاده درست از ظرفیت‌ این بانک‌ها و تضییع حقوق و مزایا، در دستور کار قرار گرفت. جلسه بعدی نیز به دلیل اهمیت موضوع و بررسی‌های بیشتر پنجشنبه، ۲۴ تیر برگزار خواهد شد. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.