راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت ملی انفورماتيک موفق به کسب نشان يک ستاره توانمندی در مديريت فناوری شد / عبور از مرحله تعهد به نوآوری

شرکت ملی انفورماتيک در هفتمين دوره جايزه ملی مديریت فناوری و نوآوری، با کسـب بازه امتيازی 200-250 به جايگاه توانمندی در نوآوری ارتقا پیدا کرد و نشان يک ستاره توانمندی در مديريت فناوری و نوآوری را به دست آورد.

 به گزارش روابط عمومي شرکت ملی انفورماتيک، شرکت ملی انفورماتيک و شرکت‌های زيرمجموعه موفق شدند در هفتمين دوره جايزه ملی مديريت فناوری و نوآوری که از سوی انجمن مديريت فناوری و نوآوری ايران که با همکاری سازمان‌ها و نهادهايی چون معاونت علمی و فناوری رياست جمهوری و وزارت علوم تحقيقات و فناوری در تيرماه سال جارd برگزار شد، جايزه «نشان يک ستاره توانمندی» در مديريت فناوری و نوآوری را کسب کنند.

جايزه ملی مديريت فناوری و نوآوری، باهدف ارائه مدل بلوغ برای ارتقا قابليت‌های فناوری و نوآوری در سازمان‌ها و استفاده از چارچوب ارزيابي استاندارد و بين‌المللي فناوری و نوآوری، متشکل از شش شاخص ارزيابی توانمندی‌های گروه (با 9 معيار فرعی و 52 فعاليت) و سه شاخص نتايج گروه (با 16 معيار فرعي و 70 فعاليت)، طراحی‌شده است.

شکل‌گیری الگويی برای گروه جهت افزايش قابلیت‌های فناورانه، ارتقا يادگيري و دانش گروه در زمينه مديريت فناوری و نوآوری، افزايش توان گروه در حوزه فناوری و نوآوری و ايجاد مزيت رقابتی برای گروه از مهم‌ترين اهداف کلان شرکت در اين جايزه است.

اين موفقيت با سازماندهی مطلوب انجام پذيرفته، مشارکت فعالانه شرکت‌های عضو گروه در تنظيم اطلاعات موردنیاز اظهارنامه جايزه بر اساس نظر کميته ارزيابی جايزه با کسب بازه امتيازی 200-250 و با عبور از مرحله تعهد به نوآوری، به مرحله توانمندی در نوآوری وارد شدند.

جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری در جهت ارزیابی عناصر نظام ملی نوآوری و طراحی اکوسیستم مناسب برای توسعه فناوری و نوآوری در کشور طراحی‌شده است. تاکنون 7دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری برگزارشده است و ۳۰۰ سازمان در کشور بر اساس این مدل ارزیابی‌شده‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.