راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تخفیفان از شعار جدید خود رو نمایی کرد / بهترم می‌شه

تخفیفان در ادامه تغییرات برندینگ و در جهت یکپارچه کردن ارتباط با مخاطبان سرویس‌های خود، تصمیم به تغییر شعار خود گرفت. این شعار جدید با عنوان «بهترم می‌شه» به تخفیفان کمک می‌کند تا راحت‌تر، ارزش‌ها و پیام خود مبنی بر ارائه راه‌کارهای هوشمندانه و تجربه خریدی بهتر را به مخاطب خود منتقل کرده و به رشد و شکوفایی برند خود کمک کند.


تخفیفان همگام با تغییر جهانی


امروز تخفیفان در حال تبدیل‌شدن از یک سایت خرید گروهی به یک بازارچه آنلاین در حوزه ارائه تخفیف است. به همین دلیل به ارائه پیامی جامع و یکپارچه نیاز دارد. این پیام از نگاه تخفیفان تلاش هرروزه و همیشگی برای بهتر شدن خود، بهتر کردن حال مردم و بهتر شدن حال کسب‌وکارها و همکاران تخفیفان است. به همین دلیل تخفیفان تصمیم گرفته است تا شعار خود را در راستای همسو شدن با خدماتی که ارائه می‌کند، تغییر دهد.

چشم‌انداز‌های تخفیفان بر سه اصل قدرت انتخاب و تنوع، ارزیابی و بهترین قیمت استوار است. در همین راستا تخفیفان در یک سال گذشته تغییرات زیادی را به خود دیده و سرویس‌های جدیدی را در راستای چشم‌اندازهای خود راه‌اندازی کرده است.

 نازنین دانشور بنیان‌گذار تخفیفان، درخصوص این تغییرات می‌گوید: «همه‌گیری ویروس کرونا و تغییر فضا باعث شد تا دنیا با سرعت بیشتری تغییر کند. ما هم می‌خواستیم بخشی از تغییر باشیم و خودمان را هم‌زمان با این تغییر بهتر کنیم. بنابراین سرعتمان را زیاد کردیم و استراتژی‌هایی را که برای آینده دیده بودیم با سرعت بیشتری دنبال کردیم. در تیرماه 99 ما سرویس «پولِ‌تو خرید اینترنتی» را راه‌اندازی کردیم. سرویسی که به مخاطبان ما کمک می‌کند هم با سایت‌ها و فروشگاه‌های بیشتری آشنا بشوند وهم  خرید ارزان‌تر و هوشمندانه‌تری تجربه کنند.  در ادامه سرویس «پولِ‌تو خرید حضوری» را راه‌اندازی کردیم و امکان خرید هوشمندانه‌تر را از فروشگاه‌های سطح شهر فراهم کردیم. ما در سرویس پولِ‌تو خرید آنلاین تا امروز چندین میلیارد تومان به کاربران خود، پول نقد برگرداندیم و سرویس پولِ‌تو خرید حضوری هم حالا بیش از یک‌میلیون کاربر دارد. با توجه به این‌که نوع خدمات تخفیفان و همین‌طور نوع نگاه به تخفیفان تغییر کرده بود، پروژه تغییرات و برندینگ تخفیفان را شروع کردیم.»


خرید هوشمندانه با تخفیفان


مبتنی بر اعلام این این پلتفرم، برای تخفیفان مهم نیست که شما به دنبال خرید چه چیزی هستید یا اصلاً قصد خرید آنلاین دارید یا حضوری. مهم این است که شما خریدی هوشمندانه و بهتر داشته باشید. امروز تخفیفان در نقطه‌ای قرارگرفته که می‌تواند روی تفریح و خرید شما تأثیرگذار باشد. با تخفیفان شما حتی اگر قصد خرید از میوه‌فروش‌ها یا داروخانه‌ها هم که داشته باشید، می‌توانید هوشمندانه‌تر خرید کنید.

تخفیفان همچنین مراکز تفریحی و خدماتی، فروشگاه‌های اینترنتی و فروشگاه‌های حضوری برای خرید کردن پیشنهاد می‌کند. در تخفیفان قدرت انتخاب زیاد است و می‌توان مراکز و فروشگاه‌ها را جست‌وجو و آن‌ها را بررسی و مقایسه کرد، به علاوه قیمت، امتیاز و نظرات مشتریان قابل مشاهده است. خرید باقیمت کمتر را می‌توان با استفاده از کد تخفیف در فروشگاه‌های اینترنتی یا استفاده بازگشت وجه نقد با استفاده از سرویس پولِ‌تو به واسطه تخفیفان تجربه کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.