پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
دومین شعبه «ملی پلاس» بانک ملی ایران افتتاح شد / شعبهای بر مبنای بانکداری دیجیتال
روز گذشته (۱۲تیر) با حضور مدیرعامل بانک ملی ایران، دومین شعبه ملی پلاس با رویکرد بانکداری دیجیتال و مبتنی بر ارائه خدمات و مشاورههایی در امور بانکی، اقتصادی، مالیاتی، ارز و بورسی به مشتریان در تهران افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، محمدرضا حسینزاده در آیین افتتاح ملی پلاس به ایجاد طرحهای نو و مبتکرانه در نظام بانکی متناسب با نیازهای جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: «ملی پلاس نمونهای از این رویکرد نوین و مبتکرانه در نظام بانکی است که همه فرایندهای بانکی در این شعبه نیز بر مبنای بانکداری دیجیتال اجرا میشود.»
او با بیان این که فضای موجود در شعبه ملی پلاس برای تعامل بیشتر با مشتریان و ارائه مشاورههای بانکی، مالی و پولی ساخته شده است، گفت: «ملی پلاس در سطح ملی و بینالمللی توانسته تصویر تازهای از بانکداری دیجیتال مبتنی بر اقتصاد هوشمند را به نمایش بگذارد.»
حسین زاده با بیان این که ملی پلاس نتیجه بررسیهای صورت گرفته طی دو سال گذشته از بانکهای بزرگ در جهان است، افزود: «بانک ملی ایران به عنوان پیشگام حوزه بانکداری دیجیتال در کشور، بازطراحی شعب فعلی را تحت عنوان ملی پلاس آغاز کرده که در این شعب عملیات بانکی و ارائه خدمات، مبتنی بر بانکداری دیجیتال خواهد بود.»
او با اشاره به این که راهاندازی شعب ملی پلاس چشمانداز تازهای از بانکداری دیجیتال در کشور است، خاطرنشان کرد: «شعب ملی پلاس؛ مشاور محور، تکنولوژی محور و جوان محور است و در کنار ارائه خدمات ویژه مشاورهای در حوزههای سرمایهگذاری، بورس و اقتصاد خرد و کلان به مشتریان، فعالان اقتصادی، دانشجویان و استارتاپها، آموزش نحوه بهکارگیری از تجهیزات و سامانههای غیرحضوری را نیز ارائه میکند.»
حسینزاده با تأکید بر این که روشهای ارتباط میان مشتری و بانک با وجود ملی پلاس بهروزرسانی شده است یادآورشد: «در ملی پلاس دریافت و پرداخت پول نقد انجام نمیشود و همه عملیاتهای بانکی از طریق سامانههای بانکداری الکترونیک انجام میشود.»
او در ادامه با یادآوری محصول نشان بانک به عنوان یکی از سامانههای بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران افزود: «نشان بانک هم نیز نخستین شعبه دیجیتال بانک ملی ایران است که از طریق اپلیکیشن ایوا این امکان برای کاربران فراهم میشود تا در یک فضای دیجیتال، حضور در شعب بانک را تجربه و تمام خدمات مالی و بانکی خود را بهصورت غیرحضوری و به آسانی و سهولت دریافت و مدیریت کنند.»
در این مراسم حسن مونسان معاون شعب، نصرت اله شهبازی معاون پشتیبانی و جمعی از مدیران امور و روسای ادارات کل بانک ملی ایران به همراه اصحاب رسانه حضور داشتند، مدیرعامل بانک ملی ایران از بخشهای مختلف شعبه نیاوران ملی پلاس بازدید و در خصوص نحوه عملکرد دستگاهها و سامانههای بانکداری الکترونیک توسط کارشناسان بانک توضیحاتی ارائه شد.
مشتریان میتوانند با مراجعه به این شعبه از تمامی خدمات و امکانات سامانههای بانکداری دیجیتال بانک ملی ایران ازجمله ربات آلفا، خودگردان، خودبانک، خودپرداز، کیوسک چندمنظوره، CASHLESS و VTM استفاده و با مراجعه به کارشناسان شعبه، ضمن دریافت مشاورههای بانکی از فضای کتابخانه و کافیشاپ نیز بهرهمند شوند.
نخستین شعبه ملی پلاس در محل سابق شعبه فخررازی رو به روی دانشگاه تهران واقع شده و دومین شعبه در ابتدای خیابان شهید باهنر (نیاوران) تهران است.