راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت پارس تکنولوژی سداد و اتاق بازرگانی روسیه در ایران به امضا رسید

روز سه‌شنبه ۸ تیرماه سال جاری طی مراسمی با حضور حبیب‌اله خالصی مدیرعامل، احمدرضا نصر، رئیس هیئت‌مدیره و صادق‌پور مدیر تخصیص تجهیزات سخت‌افزاری پارس تکنولوژی سداد در دفتر امین علی اوف نماینده اتاق بازرگانی روسیه در ایران و نماینده تام‌الاختیار جمهوری داغستان، تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پارس تکنولوژی سداد، این تفاهم‌نامه میان امین علی اوف نماینده اتاق بازرگانی روسیه در ایران و نماینده تام‌الاختیار جمهوری داغستان و خالصی و نصر مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره شرکت پارس تکنولوژی سداد به امضا رسید.

در ادامه جلسه فرصت‌های توسعه کسب‌وکار در حوزه‌های بانکداری و فناوری اطلاعات و ارتباطات، با حضور نمایندگان بازرگانی جمهوری داغستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خالصی طی این جلسه همکاری، با اشاره به گستره فعالیت‌‌های شرکت پارس در سطح کشور و شناخت نیازهای‌ پیش روی صنعت بانکداری و فناوری اطلاعات و ارتباطات، حصول این تفاهم را نویدبخش موفقیت در راستای همکاری‌های دوجانبه دانستند.

در پایان علی اوف، ضمن ابراز خرسندی از گسترش فعالیت‌های کشور ایران با جمهوری داغستان، از توانمندی‌های شرکت به عنوان یکی از شرکت‌های برتر در حوزه فناوری اطلاعات، استقبال کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.