راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیران ارشد بیمه مرکزی از شبکه نوآفرینی پلنت بازدید کردند

روز گذشته شبکه نوآفرینی پلنت میزبان بازدیدکنندگانی از بیمه مرکزی بود. محمود حق‌وردی‌لو، مدیرکل نظارت مالی، عباس خسروجردی، مدیرکل نظارت فنی در بیمه‌های غیرزندگی، عبدالله آستیَن، مشاور معاون نظارت، جواد گودرزی، معاون مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل، هادی آخوندی، معاون اداره روابط عمومی، یوسف مقدمی، مشاور معاون نظارت و رضا فرج‌تبار، مشاور معاونت نظارت مهمانان پلنت از بیمه مرکزی بودند.

به گزارش روابط عمومی پلنت، این بازدید به فاصله کمی بعد از تولد دو سالگی مجموعه پلنت در بازه زمانی 9 صبح تا 12 ظهر صورت گرفت که طی آن، گزارش عملکرد دوساله پلنت برای بازدیدکنندگان ارائه شد. علاوه بر آن، مدیران بیمه مرکزی با حمیدرضا نورعلی‌زاده، عضو هیئت‌مدیره، محمود کریمی، مدیرعامل پلنت و ایمان جلیلی، معاون اجرایی جلساتی برگزار کردند. در این جلسات درباره دغدغه‌های بیمه مرکزی در مواجهه با استارتاپ‌ها و تعریف مدل همکاری میان پلنت و بیمه مرکزی طرح موضوع و مشورت شد.

در ادامه، یازده تیم‌ مستقر در پلنت به بازدیدکنندگان معرفی شدند که در میان آن‌ها عمده تمرکز بر تیم دیتالیکس بود. این تیم در زمینه مهندسی دیتا فعالیت می‌کند و در حال حاضر مشغول بررسی مدل‌های استانداردسازی اطلاعات در صنعت بیمه است. در بازدید روز دوشنبه مسئولان این تیم از مسیری که تا کنون طی کرده‌اند و همچنین دغدغه‌های خود برای بازدیدکنندگان گفتند. در انتهای این دیدار، بازدیدکنندگان از کارخانه نوآوری آزادی بازدید کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.