راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برگزاری ششمین دوره الکامپ با حضور بیشتر متخصصان / ثروتی: جوایز الکامپیچ افزایش قابل توجهی خواهد داشت

کاوه ثروتی، مدیر برگزاری الکام‌استارز، درباره رویداد نمایشگاهی الکامپ گفت: «الکامپ و الکام‌استارز، در این دوره تخصصی‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهند شد. از سویی دیگر این دوره از نمایشگاه در راستای حفظ پروتکل‌ها و مقابله با شیوع کرونا، خلوت‌تر اما با کیفیت‌تر از گذشته برپا خواهد شد. در این دوره، خبری از شرکت‌هایی که گستره‌ای وسیع از خدمات و محصولات را ارائه می‌کنند، نخواهد بود و در عوض شرکت‌هایی که فعالیت آنها تخصصی‌تر است، در این نمایشگاه حضور دارند.»

بیست‌ششمین دوره نمایشگاه الکامپ 18 تا 21 تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی به همت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران (نصر) برگزار خواهد شد. به گفته برگزارکنندگان الکامپ، این نمایشگاه بزرگ‌ترین رویداد فناوری در عرصه طراحی، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران است. یکی از بخش‌های جانبی و البته مهم الکامپ که طی سال‌های اخیر سازمان‌یافته‌تر شده، بخش الکام‌استارز است که همزمان با این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

کاوه ثروتی، مدیر برگزاری الکام‌استارز، درباره رویداد نمایشگاهی امسال گفت: «الکامپ و الکام‌استارز، در این دوره تخصصی‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهند شد. از سویی دیگر این دوره از نمایشگاه در راستای حفظ پروتکل‌ها و مقابله با شیوع کرونا، خلوت‌تر اما با کیفیت‌تر از  گذشته برپا خواهد شد. در این دوره، خبری از شرکت‌هایی که گستره‌ای وسیع از خدمات و محصولات را ارائه می‌کنند، نخواهد بود و در عوض شرکت‌هایی که فعالیت آنها تخصصی‌تر است، در این نمایشگاه حضور دارند.»


  افزایش رقم جوایز الکام‌پیچ


 ثروتی با بیان اینکه، الکام‌پیچ، آوردگاه سرمایه و اتاق شتاب، بخش‌های مختلف الکام‌استارز امسال هستند، ادامه داد: «کانترهای استارت‌آپی و تینو استارز (بخش دانش‌آموزی) نیز قرار است به الکام‌استارز امسال اضافه شوند. تا امروز استقبال خوبی از نمایشگاه شده و شرکت‌های زیادی در آن ثبت‌نام کرده‌اند و روند ثبت‌نام‌ها به‌خصوص در بخش استارت‌آپی کماکان ادامه دارد.»

او با اشاره به اینکه، مهلت ثبت‌نام در الکامپ تا هفتم تیرماه است افزود:«از همه شرکت‌هایی که به شکل تخصصی در حوزه صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال فعالیت می‌کنند، دعوت می‌کنم از این فرصت استفاده و در نمایشگاه حضور پیدا کنند.»

مدیر برگزاری الکام‌استارز با تاکید بر اینکه سازمان فناوری اطلاعات ایران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی حمایت خود را از این نمایشگاه اعلام کرده‌اند و جوایزی را برای بخش‌های مختلف الکام‌استارز در نظر گرفته‌اند، گفت: «جزئیات این جوایز در آینده مشخص خواهد شد. همچنین از نظر رقم نقدی جوایز، امسال یک رکورد در الکام‌استارز رقم خواهد خورد.»

به گفته ثروتی، «در این نمایشگاه گفت‌وگوهای تخصصی با فعالان و چهره‌های تاثیرگذار استارتاپی درنظر گرفته شده و در حوزه‌هایی چون رمزارزها، سلامت و کرونا، جامعه‌شناسی نوآوری و… نشست‌های تخصصی برگزار خواهد شد.»


  بخش جدید استارت‌آپ‌ها و ایران


ثروتی به بخش تازه الکام‌استارز با نام ایران‌استارز اشاره کرد و ادامه داد: «در قالب یک کار جامعه‌شناسانه به بررسی و واکاوی رابطه استارتاپ‌ها و جامعه خواهیم پرداخت و با همفکری 50 صاحب‌نظر حوزه‌ فرهنگ، جامعه و هنر  «نقش استارتاپ‌ها در آینده ایران» را تبیین خواهیم کرد.»

ثروتی در پایان تأکید کرد: «وضعیت خاص کشور و شیوع بیماری کرونا را حتی در جانمایی غرفه‌ها و کانترها نیز لحاظ شده و امسال تمرکز نه بر جذب حداکثری که بر جذب مخاطب خاصی است که بیشترین ارتباط و بهره‌برداری را از این فضا داشته باشد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.