راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فن آوا کارت در 9 عنوان شغلی دعوت به همکاری می‌کند

شرکت فن آو اکارت به‌صورت سهامی عام، باهدف «ارائه خدمات ایمن، مؤثر، ارزان و در جهت توسعه ابزارهای پرداخت» در سال ۱۳۸۲ به‌عنوان عضوی از گروه بزرگ فن آوا (سهامی عام) و به شماره ۲۰۹۱۵۲ در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید. این شرکت پس از دریافت مجوز PSPاز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران فعالیت خود را با صدور کارت‌های اعتباری آغاز و در سال ۱۳۸۸ اقدام به همکاری با بانک‌ها در زمینه تأمین، نصب و پشتیبانی دستگاه‌های کارت‌خوان در سطح کشور کرد. این مجموعه با استفاده از نیروی انسانی متخصص، فناوری‌های امنیتی روز دنیا و بهره‌گیری از ابزارهای نوین پرداخت موفق به کسب رتبه برتر شورای عالی انفورماتیک کشور شد.

شرکت فن آوا کارت توانسته است با ارائه خدمات باکیفیت و مطمئن، سهم مناسبی از بازارهای خرد و کلان پرداخت الکترونیک در کشور را به خود اختصاص دهد.

در سال ۱۳۹۲ با توجه به اهمیت و توسعه فعالیت‌های فن آوا کارت و افزایش نیروی انسانی، ساختمان مرکزی گروه فن آوا در اختیار فن آوا کارت قرار گرفت و بخشی از زیرساخت‌های فنی و عملیاتی موردنیاز ارتقاءپیدا کرد. درحالی‌که حاضر شرکت فن آوا کارت با بیش از ۲۰۰ نفر نیروی خلاق و کارآزموده و دارا بودن ۷۰۰ هزار پایانه فروش در سراسر ایران، به بانک‌های معتبری مانند کشاورزی، سپه، انصار، سینا، مهر اقتصاد، ایران‌زمین، مسکن، پست‌بانک، بانک آینده، بانک حکمت ایرانیان، بانک توسعه صادرات، سرمایه، دی و شهر و سایر مؤسسات مالی و بنگاه‌های اقتصادی خدمات ارائه می‌دهد.

این شرکت در تاریخ ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ با شماره ۱۱۶۴۷ موفق به پذیرش در بورس شد. نام این شرکت در تاریخ ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ به‌عنوان یک‌صد و نود و چهارمین نماد معاملاتی و نیز یک‌صد و دوازدهمین شرکت در بازار دوم در گروه صنعت رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن و زیرگروه صنعت مشاوره و فعالیت‌های وابسته به آن با کد صنعت «۷۲۲۰» و نماد «ر کارت» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج‌شده است.

فن‌ آوا کارت برای تکمیل کادر پرسنلی خود در 9 عنوان شغلی استخدام می‌کند.

کارشناس توسعه کسب‌وکار

شرایط احراز:

  • مسلط به مفاهیم Business Plan / Business Model
  • مسلط به مجموعه نرم‌افزارهای Office
  •  آشنایی کامل با مفاهیم حوزه پرداخت نظام بانکی کشور
  • آشنایی کامل با مفاهیم بازاریابی و توسعه محصول
  • حداقل سه سال تجربه کاری مفید در زمینه شناسایی فرصت‌های تجاری، تدوین طرح های کسب‌و‌کار و فروش محصولات در حوزه پرداخت (افرادی که دارای سابقه کاری بیشتری در صنعت پرداخت باشند، در اولویت استخدام هستند)
  • دارای روحیه کار تیمی و روابط عمومی بالا
  • دارای مدرک کارشناسی ارشد صنایع، مدیریت کسب‌وکار، مدیریت اجرایی، کارآفرینی و یا سایر رشته‌های مرتبط
  • حداقل سابقه کار: 3 سال

کارشناس پروژه غیر بانکی

شرایط احراز:

  • مسلط به BP-FS
  • آشنا به صنعت پرداخت
  • تدوین طرح‌های کسب‌وکار
  • فروش محصولات در حوزه پرداخت
  • نرم افزار OFFICE حرفه‌ای
  • حداقل سابقه کار: 3 سال

مسئول پروژه بانکی

شرایط احراز:

  • آشنایی با فرایند بانکی
  • اصول و فنون مذاکره
  • مهارت مدیریت پروژه
  • حداقل سابقه کار: 3 سال

کارشناس ارشد توسعه کسب‌وکارIPG

شرایط احراز:

  • آشنایی با بازار هدف و فنی
  • حداقل سابقه کار: 3 سال

کارشناس فنی IPG

شرایط احراز:

  • کارشناس نرم‌افزار IPG
  • تخصص کافی در خصوص IPG/MPG/USSD و اپ
  • حداقل سابقه کار: 3 سال

کارشناس مرکز تماس مشتریان

شرایط احراز:

  • توان تولید گزارشات مدیریتی با اکسل
  • توان ارائه گزارش با پاورپوینت
  • مسلط به word
  • خانم
  • کمتر از 27 سال
  • توان بالا در حوزه پاسخگویی با قابلیت کنترل خشم خود و مشتری، شناسایی مشکل،بیان شیوا و رسا

مدیر منطقه امور نمایندگان

شرایط احراز:

  • مسلط به اکسل
  • آشنایی با الزامات شاپرک
  • کارشناسی مهندسی صنایع
  • حداقل سابقه کار: 4 سال

کارشناس ارشد سیستم‌ها و روش‌ها

شرایط احراز:

  • سابقه کار در صنعت بانکداری
  • کارشناسی مهندسی صنایع
  • تسلط بر مفاهیم مهندسی فرایندهای کسب‌وکار
  • تسلط براستاندارد مدل سازی BPMN-2.0
  • آشنایی با مفاهیم معماری سازمانی
  • آشنایی کامل با موضوعات سیستم های اطلاعاتی
  • آشنایی کامل با قوانین و مقررات شاپرک
  • آشنایی با موضوع طراحی ساختارسازمانی
  • آشنایی با ابزارهای مدیریت فرایند و BPMS
  • حداقل سابقه کار: 5سال

کارشناس ارشد برنامه‌ریزی و کنترل راهبردی

شرایط احراز:

  • کارشناسی مهندسی صنایع
  • برنامه‌ریزی سازمانی
  • برنامه‌ریزی و کنترل پروژه
  • برنامه‌ریزی و کنترل استراتژیک
  • آشنایی با مدل‌های BSC و OKR
  • آشنایی با داشبوردهای مدیریتی
  • آشنایی با طرح‌ریزی و کنترل شاخص‌های کلیدی عملکرد
  • آشنا با صنعت پرداخت الکترونیک
  • حداقل سابقه کار: 4 سال

علاقه‌مندان می‌توانند رزومه خود را با درج عنوان شغلی در بخش موضوع به آدرس ایمیل، به نشانی hr@fanavacard.ir ارسال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.