راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت همراه‌ مکانیک برای جذب سرمایه ۱۹ میلیارد ریالی از طریق سامانه دونگی فراخوان داد

شرکت همراه‌ مکانیک، از شرکت‌های فعال در حوزه خودرو، قصد دارد حجم فروش خود را با جذب سرمایه در گردش ۱۹ میلیارد ریالی از طریق سامانه دونگی و با مجوز شرکت فرابورس ایران افزایش دهد.

سود این طرح، که از محل کارمزد دریافتی حاصل می‌شود، حدود 42 درصد پیش‌بینی می‌شود. در این طرح تا سقف 36 درصد از سود نهایی قطعی به سرمایه‌گذاران دونگی تعلق می‌گیرد. از ماه دوم پس از شروع اجرای طرح، ماهانه ۲ درصد سود به‌صورت علی‌الحساب به سرمایه‌گذاران پرداخت می‌شود. اصل سرمایه نیز توسط همراه مکانیک تضمین شده و در پایان طرح به صورت یکجا به سرمایه‌گذاران برگردانده می‌شود.

مبلغ کارمزد در دوره‌های ماهانه نیز به نسبت مدت‌زمان تسویه به‌روز می‌شود. همچنین در صورت لزوم امکان لغو سرمایه‌گذاری با پرداخت یک ماه سود پیش‌بینی شده تا زمان بازپرداخت مبالغ به سرمایه‌گذاران وجود دارد. این پروژه از یکم تیرماه ۱۴۰۰ شروع می‌شود و تسویه نهایی و پرداخت سود قطعی در ۲۰ تیرماه ۱۴۰۰ صورت می‌گیرد.

شرکت همراه مکانیک فروشندگان و خریداران خودروهای دست دوم را به هم معرفی کرده و امکان تهیه وام برای خریداران را فراهم می‌کند. دریافت مبلغ وام توسط خریدار حدود یک هفته طول می‌کشد، اما بیشتر فروشندگان تمایلی به انتظار ندارند. به همین دلیل همراه مکانیک این مبلغ را به فروشنده پرداخت کرده و پس از انجام اقدامات اداری دریافت وام، مجدد آن را دریافت می‌کند. سرمایه درخواستی این طرح به همراه مکانیک امکان پوشش تعداد بیشتری از معاملات را می‌دهد.

برای شرکت در این فراخوان می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.