راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نخستین کنفرانس حرفه­‌ای­‌گرایی در روابط­‌عمومی برگزار می‌شود

herfeyi-wa2pay-92-05-12

نخستین کنفرانس حرفه­‌ای­‌گرایی در روابط­‌عمومی با عنوان اصلیِ «رسانه و تبلیغات» بیست‌ونهم مهرماه سال جاری در تهران برگزار می­‌شود. در این کنفرانس یک‌روزه، دست‌اندرکاران و فعالان سه حوزه روابط‌عمومی، رسانه و تبلیغات برای شناخت مرزهای مشترک و تشابهات حوزه فعالیت یکدیگر به بحث و بررسی می‌نشینند. سه نهاد مذکور علی‌رغم نقاط اشتراک فراوان و توان نقش‌آفرینی مؤثر در کسب موفقیت‌های سازمانی، همواره در تعامل با یکدیگر دچار مسائل و مشکلات عدیده‌ای بوده‌اند.

تلاش می‌شود با برگزاری این کنفرانس برای یافتن و یا ایجاد یک پهنة واحد که در آن فعالان هر سه حوزه روابط‌عمومی، رسانه و تبلیغات بتوانند در عین پایبندی به اصول حرفه‌ای خود از عملکرد و دستاوردهای سایر حوزه‌ها نیز بهره‌مند شوند، نظرات کارشناسانه و مشاوره‌های علمی و تجربی مفیدی در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گیرد. تعامل سازنده گروه‌های حرفه‌ای فوق، علاوه بر اینکه مانع به هدر رفتن انرژی‌های گرو‌ه‌های مرجع حوزه‌های روابط‌عمومی، تبلیغات و رسانه خواهد شد، دستیابی به پروتکل و آئین‌نامه‌های توافق شده بر سر انجام وظایف مشخص را میسر می‌کند و موجب هدایت صحیح منابع موجود در بخش‌های مربوطه سازمانی می‌شود.

این کنفرانس دارای دو محور اصلی با عناوین «روابط­‌عمومی و رسانه» و «روابط­‌عمومی و تبلیغات» است که هرکدام چند محور فرعی خواهند داشت وتمام کسانی که به یکی از سه حوزة اشاره شده علاقه‌مندند و یا در آن فعالیت می‌کنند، می‌توانند در آن شرکت کنند. کمیته اطلاع‌رسانی کنفرانس، به زودی جزییات کامل ثبت­ نام و فهرست برنامه­‌های پیش‌­بینی شده را منتشر خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.