راه پرداخت
راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت شاپ کارشناس امور مشتریان استخدام می‌کند

شرکت شاپ (Shopp) با هدف نوآوری باز در ارائه‌ خدمات ارزش افزوده، در قالب یک سامانه و بستر جامع برای ارائه‌ خدمات یکپارچه‌ پرداخت، خرده‌فروشی و تجارت الکترونیک در نقطه‌ سرویس و مبتنی بر ابزارهای هوشمند و رایانش ابری فعالیت می‌کند. این پلتفرم با ایجاد یک زیرساخت برای متمرکزسازی خدمات مورد نیاز ذینفعان در زیست‌بوم هدف، ارائه‌ خدمات ارزش افزوده را تسهیل می‌کند.

شرکت تراکنش همراه ایمن (شاپ) برای تکمیل تیم فروش خود اقدام به جذب کارشناس امور مشتریان می‌کند.

توانمندی و مهارت‌ها:

  • آشنایی با حوزه بانکی و پرداخت الکترونیک
  • آشنایی با دستگاه‌های پرداخت الکترونیک نظیر کارت‌خوان، صندوق فروشگاهی و…..
  • آشنایی با مفاهیم  و کسب‌وکار حوزه بانکی و پرداخت الکترونیک
  • آشنا به اصول و فنون مذاکره، روابط عمومی بالا
  • وصول مطالبات
  • حداقل ۵ سال سابقه کار در صنعت پرداخت 

ویژگی و مهارت­‌های عمومی:

  • توانایی ایجاد  ارتباط با مشتری و مشتری مداری
  • توانایی تجزیه و تحلیل اطلاعات و کار تیمی
  • دارای روابط عمومی و فن بیان قوی
  • پیگیر و صبور در برابر مشتریان
  • توانایی حل مسئله
  • مهارت در مدیریت پروژه
  • ساعت کاری: روزهای شنبه تا سه شنبه ۱۷-۸، چهارشنبه ۱۶-۸
  • مزایا: بیمه تکمیلی، وام، پاداش، ناهار
  • محل شرکت: شهرک غرب

در صورت علاقه به همکاری و داشتن شرایط ، رزومه خود را به آدرس ایمیل hr@shopp.ir ارسال کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.