راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نقش راهکار شبکه امن همراه ایرانسل در امنیت و پایداری خدمات به پرداخت ملت

هنگام صحبت از خدمات پرداخت الکترونیک، اولین موضوعی که به ذهن می‌آید و حتی نگرانی ایجاد می‌کند، موضوع امنیت است. امنیت شبکه‌ یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های تمام شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت و مشتریان آن‌ها است. این نیاز، شرکت‌های فعال در این حوزه را به سمت استفاده از راهکارهای مختلف، برای تأمین امنیت اطلاعات محرمانه هدایت می‌کند. یکی از این راهکارها، APN یا شبکه امن همراه است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، شرکت به پرداخت ملت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه کننده خدمات تخصصی پرداخت الکترونیکی، از راهکار شبکه امن همراه ایرانسل برای تأمین امنیت و پایداری سیستم خود استفاده کرده است که در ادامه به جزئیات آن پرداخته می‌شود.


سرویس APN ایرانسل؛ راهکاری پایدار و امن


ناپایداری اینترنت، یکی از عواملی است که مشکلاتی را برای شرکت به پرداخت ملت به وجود می‌آورد. برای مثال، قطعی اینترنت در جایگاه‌های سوخت بین شهری، باعث توقف سرویس‌دهی جایگاه‌ها می‌شود و اگر سرویس‌ پرداخت تنها به مدت 15 دقیقه قطع باشند، حجم زیادی از کامیون‌ها و ماشین‌ها برای سوخت‌گیری دچار مشکل می‌شوند. به همین دلیل شبکه پرداخت این شرکت باید بر بستری پایدار، امن و غیرقابل نفوذ قرار گیرد. شبکه‌ای مثل سرویس APN ایرانسل، که یک راهکار اختصاصی امن است و از سوی شرکت به ‌پرداخت ملت برای حل مشکلات قبلی‌شان انتخاب شده است.

به موجب این انتخاب، در حال حاضر با توجه به سطح پایداری 99.95 درصدی APN، این شرکت توانسته 99 درصد دغدغه‌های سرویس‌گیرندگان خود را با هزینه کمتری نسبت به گذشته رفع کند. شرکت به پرداخت ملت برای ارائه تمامی سرویس‌های خود نزد پذیرندگان و حدوداً در 5500 جایگاه سوخت از راهکار APN استفاده می‌کند.


به کار گیری APN در جایگاه‌های سوخت و پذیرندگان «به پرداخت ملت»


مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت درباره تجربه استفاده از این سرویس می‌گوید: «پیش از استفاده از راهکار شبکه امن همراه ایرانسل، مدیریت حجم تراکنش‌ها برای ما به‌درستی امکان‌پذیر نبود. اما اکنون می‌توانیم با استفاده از این سرویس اختصاصی، حجم تراکنش‌های خود را مدیریت کنیم و سرویس بهینه‌ای را در اختیار شهروندان قرار دهیم.»


مزایای استفاده از راهکار شبکه امن همراه از نگاه شرکت «به پرداخت ملت»


  • پایداری بالای سرویس
  • دسترسی به یک بستر اختصاصی با امنیت زیاد
  • امکان مدیریت حجم تراکنش‌های موجود در درگاه به پرداخت
  • دسترسی به خدمات پشتیبانی 7/24 ایرانسل
  • حفظ رتبه اول شرکت به پرداخت در ایران و خاورمیانه
  • کاهش هزینه‌ها در اثر استفاده از بستر APN
  • پیاده‌سازی سریع سرویس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.