راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیران عامل ایرانسل و بانک پارسیان دیدار کردند / تلاش برای گسترش همکاری در زمینه‌های مشترک خدمت‌رسانی

مدیران عامل ایرانسل و بانک پارسیان، روز سه‌شنبه ۱۱ خرداد، در نشستی در محل ساختمان مرکزی بانک پارسیان، به هم‌افزایی و توسعه همکاری‌ها پرداختند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در این نشست،بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل و حبیب فرجام قائم‌مقام معاون مالی ایرانسل و نیز کوروش پرویزیان مدیرعامل و مهندس عباس خسروانی معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی بانک پارسیان، حمید توفیقی مدیرعامل گروه داده‌پردازی پارسیان و احمد جعفری مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان حضور داشتند بر توسعه همکاری‌ها و هم‌افزایی در راستای گسترش زمینه‌های مشترک خدمات‌رسانی تأکید شد.

ایرانسل، طی بیش از ۱۴ سال حضور در عرصع ارائه خدمات ارتباطی ایران، موفق شده تا با انحصارزدایی از این عرصه، خدمات نوین تلفن‌همراه، از جمله اینترنت پرسرعت همراه و ثابت را به مشترکان خود ارائه کند و با ارائه زیرساخت ارتباطی بر اساس جدیدترین فناوری‌های ارتباطی جهانی، از جمله شبکۀ نسل پنجم تلفن‌همراه (5G)، تجربه سریع‌ترین و جدیدترین شبکه تلفن‌همراه را برای مشترکان خود به ارمغان آورد.

بانک پارسیان از اسفند ماه ۱۳۸۰، با هدف توسعه اقتصادی از طریق گسترش فعالیت در بخش صنایع، با فراهم آوردن امکانات، تسهیلات و تدوین و اشاعه ابزارهای مالی و پولی نوین، همچنین تأمین مالی برای زیربخش‌های ساخت، تجارت و مصرف، در شبکه بانکی کشور در حال فعالیت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.