راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مسابقه دیجی‌کالا کاپ با موضوع الگوریتم و پایگاه داده ۱۴ خردادماه برگزار می‌شود

مسابقه دیجی‌کالا کاپ یک رویداد برنامه‌نویسی است که دیجی‌کالا آن را به کمک مجموعه کوئرا برگزار می‌کند. این رویداد تاکنون چندین دوره برگزار شده است. در رویداد بعدی که ۱۴ خردادماه برگزار می‌شود، دیجی‌کالا کاپ قرار است در حوزه الگوریتم و پایگاه داده رقابتی را برای شرکت‌کنندگان ایجاد کند.

برای این مسابقه هفت سؤال طراحی شده که شش سؤال آن الگوریتمی و یک سؤال آن مربوط به پایگاه داده است. هدف از برگزاری این مسابقه این است که افراد مستعد با یکدیگر به رقابت بپردازند و علاوه بر کسب جایزه، فرصتی برای ورود به بازار کار پیدا کنند. دیجی‌کالا نیز از حضور افراد با استعدادی که در این مسابقه درخشیده‌اند در سازمان خود استقبال می‌کند.

این مسابقه ۱۴ خردادماه و به صورت آنلاین به‌مدت سه ساعت برگزار خواهد شد. سؤالات مسابقه پس از شروع رقابت در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد و آنها در زمان تعیین‌شده فرصت دارند که کد پاسخ سؤالات را نوشته و در قسمت مشخص‌شده آپلود کنند. پس از آن پاسخ سؤالات توسط سامانه کوئرا تصحیح خواهد شد. بر همین اساس برخی امتیازها به افراد داده می‌شود.

در حین برگزاری مسابقه تیمی از دیجی‌کالا و کوئرا برای پشتیبانی و پاسخ‌دهی به سؤالات شرکت‌کنندگان حضور خواهند داشت. نتایج نهایی نیز، پس از پایان زمان مسابقه و بررسی و صحت‌سنجی کدهای ارسال شده توسط تیم فنی مسابقه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

شرکت‌کنندگان در این رویداد نیازی به مدرک تحصیلی مرتبط ندارند و حتی دانش‌آموزان نیز می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و برای کسب مقام برتر و جایزه به رقابت بپردازند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.