راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مسترپس چیست؟

مسترپس خدمات کیف پول الکترونیکی است که توسط مسترکارت به صورت رایگان به مشتریان ارائه شده است. مسترپس (MasterPass) امکان خرید آنلاین امن و ساده را از طریق ذخیره اطلاعات پرداخت‌های مشتری فراهم می‌کند و کافی است مشتری تنها روی دکمه خرید کلیک کند.

در اولین استفاده از کیف پول متصل به مسترپس (که می‌تواند در هر نوعی باشد)، مشتری به صفحه ورود به سیستم هدایت شده و احراز هویت انجام می‌شود. از آن پس اطلاعات به صورت امن در سیستم خواهد ماند.

masterpass-mobile-wallet-wat2pay-92-05-05

اد مکلاگلین مدیر پرداخت‌های آنلاین در کمپانی مسترکارت گفت: سیستم مسترپس همه نوع نقل و انتقال دیجیتالی را انجام می‌دهد. به گفته وی خرید از فروشگاه، خرید آنلاین و خرید از طریق موبایل با سیستم مسترپس امکان پذیر است. وی افزود ما نسلی هستیم که امکان انتقال از مبادلات فیزیکی به سوی دیجیتال را فراهم کرده‌ایم و قرار است کل معاملات دنیا از حالت سنتی به سوی کارت‌های پلاستیکی و آنلاین تغییر کند.

مسترپس با انواع کارت‌های اعتباری، بدهی و پیش پرداخت قابل استفاده بوده و همچنین از طریق کلیه دستگاه‌های ارتباطی (کامپیوتر، موبایل و تبلت) در همه جا به کار می‌رود. مسترپس بر اساس مکان یا نوع گوشی و ابزار، شناسایی می شود و با فناوری NFC که جنبه tap-and-pay دارد، مبادله را انجام می دهد و همچنین متد پرداخت با کد QR نیز با مسترپس همراه با سایر روشها صورت می گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.