راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فناپ ۳۰۰ میلیارد تومان روی استارت‌آپ پادرو سرمایه‌گذاری کرد

‌رویداد آنلاین اعلام مرحله جدید سرمایه‌گذاری در پادرو ۲۸ اردیبهشت‌ماه برگزار شد. در این رویداد هلدینگ فناپ مبلغ 300 میلیارد تومان روی استارت‌آپ پادرو سرمایه‌گذاری کرد. این مرحله از سرمایه‌گذاری با هدف توسعه دامنه خدمات پادرو برای ایجاد زیرساخت‌های موردنیاز کسب‌وکارهای فعال در تجارت اجتماعی انجام شد.

پادرو درسال ۱۴۰۰ به‌عنوان اولین پلتفرم جامع B2B2C برای ارائه زیرساخت‌های مورد نیاز کسب‌وکارهای فعال در شبکه‌های اجتماعی تبدیل خواهد شد و علاوه‌بر خدمات مرتبط با ارسال سفارشات، خدماتی در حوزه پرداخت، مدیریت مشتریان و راهکارهای پردازش سفارشات را نیز به این کسب‌وکارها ارائه خواهد کرد.

در این رویداد که پشوتن پورپزشک، مدیرعامل و هم‌­بنیان‌گذار پادرو، کیوان جامه‌بزرگ، معاون توسعه راهبردی و امور شرکت‌های هلدینگ فناپ و محمود کریمی، رئیس هیات‌مدیره پادرو  حضور داشتند، درباره جزئیات این سرمایه‌گذاری و دلایل انتخاب تجارت اجتماعی به‌ عنوان حوزه توسعه پادرو توضیح دادند.

جامه‌بزرگ در این رویداد در خصوص سرمایه‌گذاری روی پادرو توضیح داد: «با این سرمایه‌گذاری ارزش پادرو به ۴۸۰ میلیارد تومان می‌رسد و ۶۲.۵ درصد پادرو به آنها واگذار شده است. این عدد برای فناپ هم قابل توجه است و ما نسبت به موفقیت پادرو خوش‌بین هستیم.»

به‌گفته پورپزشک در این رویداد جذب سرمایه آنها می‌خواهد هم صرف توسعه پادرو بشود و هم اینکه بخشی از آن صرف تبلیغات و برندینگ این پلتفرم می‌شود.

کریمی نیز به سرعت رشد پادرو اشاره کرد و توضیح داد: «با توجه به رشدی که تجارت اجتماعی در این روزها تجربه می‌کند، امیدواریم پادرو طی سه تا پنج سال به بازگشت سرمایه برسد. اگرچه در این میان می­‌توانیم فعالیت­‌های توسعه­‌ای دیگری نیز برای پادرو متصور باشیم که در مسیر حرکت در مورد آن­ها تصمیم‌­گیری خواهد شد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.