راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نشست مجازی فعالان روابط عمومی «PR Talk 1400» به میزبانی بانی‌مد برگزار می‌شود

به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، نشست فعالان روابط عمومی «PR Talk 1400» با موضوع رویارویی با چالش‌های ارتباطات در روزگار کرونا توسط مرکز خرید آنلاین بانی‌مد از ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

در پی گسترش ویروس کرونا هیچ عرصه‌ای مثل ارتباطات محدود نشد؛ محدودیتی که از مناسبات بشری تا روابط عمومی کسب‌وکارها را در برگرفت. شرایط متأثر از این همه‌گیری سبب شد تا نیاز به تدوین راهکارهای جدید و همچنین تغییر قوانین کسب‌وکارها در مواجهه با مشتریان و همکاران تجاری در شرایط بحران، بیش‌ازپیش احساس شود.

به همین خاطر در هفته ارتباطات و روابط عمومی، نشست PR Talk 1400 در 4 پنل سخنرانی با مدیریت رسول قربانی و با حضور مدیران روابط عمومی کسب‌وکارهای موفق و برجسته بازار تجارت آنلاین و خرده‌فروشی ایران و همچنین فعالان حوزه ارتباطات و رسانه برگزار می‌شود.

اولین پنل با موضوع «بررسی نقش و اهمیت روابط عمومیِ کسب‌وکارها در تغییرات استراتژیک، راهکارهای خلاق و مدیریت بحران با تمرکز بر دوران کرونا» ۲۷ اردیبهشت‌ماه (دوشنبه) از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ با حضور مهدی امیرپور، مدیر روابط عمومی دیوار، سعیدرضا خوش‌شانس، مدیر بازاریابی محتوا و روابط عمومی بانی‌مد، ارشیا زارع، سرپرست روابط‌عمومی فیلم‌نت و رضا دهکی، مدیر روابط عمومی تپسی برگزار می‌شود. (لینک ثبت‌نام)

«بحران کرونا؛ چالش‌ها و فرصت‌های روابط عمومی در برقراری ارتباط با مخاطبان» موضوع بحث دومین نشست است که ۲۸ اردیبهشت (سه‌شنبه) از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود. نگین دانشور، هم‌موسس و مدیر عملیات تخفیفان و نت‌برگ، سعید رضا خوش‌شانس، مدیر بازاریابی محتوا و روابط عمومی بانی‌مد، صدف فاطمی، مدیر روابط عمومی نماوا و شهرزاد عارفی، مدیر روابط عمومی درسا از سخنرانان این نشست هستند.(لینک ثبت‌نام)

چهارشنبه، ۲۹ اردیبهشت‌ماه نیز پنلی با عنوان «روابط عمومی و تغییرات الگو‌های جهانی مصرف، فرهنگ خرید آنلاین و تجارت الکترونیک در بحران کرونا» از ساعت ۱۸ الی ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد. در این نشست سحاب محب‌علی، مدیر روابط عمومی فیدیبو، سعیدرضا خوش‌شانس، مدیر بازاریابی محتوا و روابط عمومی بانی‌مد، نیره بهتری، مدیر روابط عمومی الوپیک و حمید قنبری، مدیر روابط عمومی تپسل حضور خواهند داشت.(لینک ثبت‌نام)

آخرین پنل نیز ۳۰ اردیبهشت‌ماه (پنجشنبه) از ساعت ۱۶ الی 17:30 آیدین محمدحسینی، مدیرتوسعه کسب‌وکار بیمیتو، سعیدرضا خوش‌شانس، مدیر بازاریابی محتوا و روابط عمومی بانی‌مد، مهدیه معظمی، مدیر روابط عمومی یکتانت و علیرضا کاظم‌زاده مدیر ارتباطات بازاریابی لندو و تیمچه در این نشست در خصوص «روابط عمومی؛ تاثیرات بحران کرونا بر کسب‌وکارها و رویکرد آن‌ها به مسئولیت‌های اجتماعی و شرایط جامعه» صحبت می‌کنند.(لینک ثبت‌نام)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.