راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مسابقه پیکار، در حوزه امنیت سیستم‌های کامپیوتری با حمایت بهسازان ملت برگزار خواهد شد

پیکار مسابقه‌ای است که توسط آزمایشگاه ایمنی و امنیت نرم‌افزار و سیستم‌ها (S4Lab) با هدف معرفی نیروهای توانا به شرکت‌های متقاضی نیروی کار در حوزه امنیت سیستم‌های کامپیوتری، برگزار می‌شود.

در این رقابت، تیم‌های شرکت کننده در دو روز با چالش‌های متعددی روبه‌رو خواهند شد که بایستی با تکیه بر آموزه‌های فردی و همچنین خلاقیت، اقدام به حل آن‌ها و کسب امتیاز آن چالش‌ها کنند. چالش‌های این مسابقه در دسته‌بندی‌های تحلیل شواهد و جرم‌شناسی، مهندسی معکوس برنامه‌های رومیزی و اندروید، بهره‌جویی از سامانه‌های تحت وب و نفوذ به آن‌ها، تحلیل سامانه‌های رمزنگاری و بهره‌جویی از نقاط ضعف آن‌ها، بهره‌جویی از نقاط ضعف سامانه‌های نرم‌افزاری رومیزی یا اندروید ید و یا تلفیقی از دسته‌بندی‌های ذکر شده قرار می‌گیرند.

شرکت‌کنندگان این رقابت در طول مسابقه، زیر ذره‌بین حامیان پیکار خواهند بود. حامیان رقابت پیکار، با ارائه موقعیت‌های شغلی مورد نیاز خود در حوزه امنیت سایبری، به شرکت‌کنندگان این مسابقه این فرصت را می‌دهند تا با ارائه عملکرد مطلوب در این رقابت، احتمال استخدام خود در آن شرکت‌ها را بالا ببرند.

این رقابت در تاریخ دوم الی چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ و با حمایت شرکت بهسازان ملت، در دو سطح حرفه‌ای و مبتدی (مخصوص دانشجویان کارشناسی و دانش آموزان) برگزار خواهد شد و جوایزی در هر یک از دو سطح به برندگان تعلق خواهد گرفت. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رقابت‌ها و موقعیت‌های شغلی اعلامی از سمت حامیان، می‌توانند به آدرس peykar.io مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.