بانک اصناف هم می‌آید

بانک اصناف هم می‌آید

رییس مجمع امور صنفی تولیدی و خدمات فنی اهواز از راه‌اندازی بانک اصناف در سراسر کشور خبرداد و گفت: این بانک‌ با سهام کلیه اصناف دارای پروانه کسب تشکیل می‌شود.

عبدالمجید وحیدی در رابطه با نحوه اخذ سهام مورد نیاز برای ایجاد بانک اصناف عنوان‌ کرد: مقرر شده که اصناف به نسبت هر استان و به تعداد سرانه واحدهای دارای پروانه کسب هر واحد با 200 هزار تومان تا پنج میلیون تومان سهامدار این بانک شوند. این بانک خصوصی و مالک آن اصناف هستند و پیش‌بینی می‌شود 400 هزار میلیارد تومان سرمایه اولیه بانک باشد و تا سه ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

منبع: ایسنا

نمایش لینک کوتاه
لینک کوتاه: https://way2pay.ir/8yn0 کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی