راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فون‌پی و فروشگاه زنجیره‌ای رفاه تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

در سال‌های اخیر، فون‌پی با فراهم‌کردن زیرساخت پرداخت توانسته راه حلی اصلی برای توسعه خدمات در حوزه پرداخت شود. کارنامه خدمات فون‌پی نشان از این دارد که در حوزه اپلیکیشن پرداخت آنلاین کرایه تاکسی، سبب ارتقاء کیفیت خدمات ناوگان حمل و نقل درون شهری و بهبود زندگی شهروندان شده است. حالا در گامی جدید فون‌پی تفاهم‌نامه همکاری با فروشگاه زنجیره‌ای رفاه منعقد کرده است.


گام جدید فون‌پی در حوزه پرداخت


مهدی برخورداری فیروزآبادی مدیرعامل فون‌پی، درباره شروع همکاری با مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه تصریح کرد: «فون‌پی در این همکاری زیرساخت و تجربه انباشته در حوزه پرداخت را برای ارائه خدمات در قالب کارت خرید برای مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به کار می‌گیرد. ما در این همکاری به دنبال ایجاد ارزش پایدار و افزایش توان خرید مردم از فروشگاه‌های رفاه هستیم.» 

برخورداری در مورد نحوه این همکاری اضافه کرد: «پیرو این همکاری و طی یک برنامه زمان‌بندی شده، در مرحله نخست فون‌پی ارائه خدمات خود در قالب کارت خرید را با حضور بازیگران فعلی و همکاری شبکه بانکی پیش خواهد گرفت و در ادامه بر اساس توانمندی‌ها و تجربه کسب شده در حوزه پرداخت آنلاین تاکسی و پتانسیل‌های موجود در زیرساخت تقویت شده فون‌پی، روزبه‌روز همکاری خود را با مجموعه فروشگاهی رفاه گسترش خواهد داد.» 

کارت خرید رفاه، کارتی اختصاصی است که به دارندگان آن این امکان را می‌دهد تا از خدمات متنوع بیش از ۱۱۰۰ شعبه فروشگاه رفاه در سراسر کشور و هزاران عامل فروش رفاه استفاده کنند.

از مزایای این کارت، امکان خرید اعتباری با ایجاد مهلت بازپرداخت و بهره‌مندی از تخفیف‌ها است. گفته می‌شود در آینده نیز ارائه سرویس بازگشت وجه نقد به کاربران با بهره‌گیری از پتانسیل‌های بازیگران فعلی اکوسیستم در این کارت فعال خواهد شد.

رسول محمدی مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، نیز با ابراز امیدواری در مورد شروع همکاری با فون‌پی تصریح کرد: «با شکل‌گیری این همکاری در تلاش هستیم تا توانمندی‌های رفاه برای برطرف‌کردن نیازهای پرداخت توسعه پیدا کند و خدمات متنوعی در اختیار خریدکنندگان از رفاه قرار بگیرد.»

همچنین مصطفی طهماسبی مدیر توسعه کسب‌وکار فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، درباره برنامه آینده همکاری با فون‌پی بیان‌کرد: «این همکاری پیرو برنامه‌های بلندمدت رفاه جهت تقویت زیرساخت‌های فناوری و ورود به عرصه‌های جدید نوآوری است. خوشحالیم این همکاری، با فون‌پی یکی از کسب‌وکارهای سرآمد، فعال و خوشنام در حوزه فین‌تک صورت‌گرفته است، چراکه مبرهن است که حضور پیشتازانه فون‌پی و تغییراتی که در صنعت اکوسیستم فین‌تک ایران ایجاد کرده سبب تسهیل ورود بازیگران به فین‌تک شده است.»

او اضافه کرد:‌ «هدف اصلی این همکاری، بهره‌گیری از پتانسیل‌های فون‌پی به‌عنوان اولین اپلیکیشن و کیف پول عملیاتی در پرداخت آنلاین کرایه تاکسی و فعال در حوزه فین‌تک در جریان‌های پرداختی رفاه است و در فاز آتی توسعه اپلیکیشن با برند مشترک نیز با این شرکت در برنامه عملیاتی قرار خواهد گرفت.»

سند همکاری فون‌پی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با حضور رسول محمدی مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، مهدی برخورداری فیروزآبادی مدیرعامل فون‌پی، ابراهیم سوادی نژاد بنیانگذار فون‌پی و مدیران بلندپایه طرفین، در واپسین روزهای سال ۱۳۹۹ امضا شد. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.