راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گزارش بررسی وضعیت استخراج رمز ارزها در دستورکار پارلمان

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات هفته جاری بررسی وضعیت صنعت استخراج رمز ارزها و استنکاف رئیس جمهور از ابلاغ قوانین مصوب مجلس را در دستور کار دارند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس در جلسات یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری طرح جهش تولید و تامین مسکن، طرح برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه و لایحه یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده ۱۴ قانون صدور چک را در دستور کار دارند.

نمایندگان مجلس همچنین طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی، طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار و لایحه اصلاح ماده ۸ قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه را در دستور کار خود دارند.

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد چگونگی اجرای سامانه‌های نظارتی در حوزه امور بانکی، گزارش کمیسیون کشاورزی در مورد نقض در اجرای قانون تمرکز اختیارات و وظایف بخش کشاورزی، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی وضعیت صنعت استخراج رمز ارزهای جهان روا و مبادلات داخلی آن در کشور و گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد استنکاف از اجرای ماده یک قانون مدنی از سوی حسن روحانی رئیس جمهور، از دیگر دستور کارهای مجلس در جلسات این هفته خواهد بود.

منبع ایسنا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.