راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شایعاتی در خصوص چراغ خاموش رفتن یک PSP آشنا

فارس نوشت: بنابر شنیده‌های غیر رسمی، یکی از شرکت‌های PSP که از مدت‌ها قبل به دستور بانک مرکزی، فعالیت آن ممنوع شده بود از چندی پیش به یک شرکت اقماری مربوط به یک بانک خصوصی متصل شده و به فعالیت پشت پرده‌ای می‌پردازد. اما سامان قطبی مدیر عامل شرکت شاپرک شایعه بازگشت این PSP به شبکه پرداخت الکترونیک کشور را قویاً رد کرد و گفت: شرکت مذکور در حال واگذاری و فروش تجهیزات و دستگاه‌های خود به یکی دیگر از شرکتهای PSP است.

وی در خصوص احتمال پذیرش مجدد این شرکت خدمات دهنده گفت: شرکتهای PSP مورد تایید و دارای مجوز شاپرک همان 12 شرکت اعلام شده قبلی می‌باشند. قطبی با اشاره به اسامی شرکت‌های PSP مورد تایید شاپرک تاکید کرد: شاپرک هیچ برنامه‌ای برای پذیرش عضو جدید ندارد.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که شرکت PSP مذکور که به دستور بانک مرکزی، فعالیت آن ممنوع شده از مدتی قبل فعالیت خود را با سوئیچ کردن بر یکی از شرکت‌های اقماری یک بانک‌ خصوصی که طبق گزارش بانک مرکزی رتبه بالایی از نظر تعداد تراکنش‌های پوز، اینترنت و موبایل دارد، از سر گرفته است. شنیده‌ها حاکی از این است که این شرکت قصد دارد فعالیت خود را از طریق مجاری قانونی دوباره از سر بگیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.