راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ارسال کمک‌های معیشتی فرادیس البرز در آستانه نوروز به سی‌سخت و اسلامشهر

صندوق “خیریه عرفان” فرادیس البرز ۱۰۰۰ بسته معیشتی به مناطق محروم ارسال کرد.

صندوق خیریه عرفان متعلق به کارکنان شرکت داده ورزی فرادیس البرز در راستای مسئولیت اجتماعی خود اقدام به تهیه ۱۰۰۰ بسته معیشتی در آستانه سال نو کرده است. مقصد این بسته‌های معیشتی مناطق آسیب‌دیده سی‌سخت، مناطق محروم اسلامشهر و روستاهای اطراف آن است. یک کامیون حامل این بسته‌های معیشتی به سمت سی‌سخت و یک کامیون دیگر نیز به سمت اسلامشهر اعزام شدند.

به گزارش برندینگ و روابط‌عمومی این شرکت، این بسته‌های معیشتی که تحت عنوان “پویش همدلی و احسان” تهیه شده شامل ماکارونی، روغن، برنج، قند و شکر چای، پنیر،‌رب، عدس و سویا است. کارکنان شرکت فرادیس البرز نیز روز پنج شنبه ۹۹/۱۲/۲۱مصادف با مبعث حضرت رسول اکرم(ص) با ایجاد یک خط بسته بندی بر اساس پروتکل‌های بهداشتی نسبت به آماده سازی این هزار بسته اقلام مذکور در محل شرکت اقدام کردند.

فرادیس البرز همواره در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود و در مسیر حمایت از اقشار آسیب‌دیده و کم‌برخوردار برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای داشته است. گفتنی است منابع مالی صندوق “خیریه عرفان” از طریق مشارکت کارکنان شرکت و کمک های تخصیصی مدیریت شرکت فرادیس تأمین و جهت کمک به اقشار آسیب‌پذیر کشور و ساخت مدرسه در مناطق محروم کشور مورداستفاده قرار می‌گیرد.

این بار نیز “پویش همدلی و احسان” بر اساس همین برنامه‌ریزی‌ها اقدام به تهیه و توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در آستانه آغاز سال نو کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.