راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سالنامه مجله اینشورتک منتشر شد

شماره ویژه مجله اینشورتک، با همکاری شبکه نوآفرینی پلنت با موضوع روند نوآوری در صنعت بیمه ایران و جهان منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه نوآفرینی پلنت، مجله اینشورتک که تا پیش از این در قالب ۱۶ صفحه رنگی به بررسی یکی از روندهای فناوری در بیمه می‌پرداخت، در دوره جدید انتشارش در ۱۲۰ صفحه رنگی به تأثیر از پایان قرن شمسی با تیتر جلد «قرن جدید، بازی جدید» به بررسی مهم‌ترین رویکردهای صنعت بیمه در یک قرن اخیر و مرور تاریخ بیمه ایران و جهان پرداخته است.

آنچه در شماره جدید اینشورتک می‌خوانیم بررسی نقش استارت‌آپ‌ها و نقش کلیدی آن‌ها در روند تحول دیجیتال صنعت بیمه است. در پرونده قرن مجله اینشورتک، حمیدرضا نورعلیزاده جانشین مدیرعامل بیمه سامان در تحول دیجیتال به طور جامع دررابطه ‌با روند فناوری در صنعت بیمه ایران صحبت می‌کند و امیرمهدی ابراهیمیان کارشناس ارشد صنعت بیمه و مدیر سابق بازاریابی و مطالعات بازار بیمه سامان و مدیر توسعه کسب و کار بین‌الملل هلدینگ سرآمد از تأثیر کرونا بر بیمه و واکنش شرکت‌های ایرانی می‌گوید. 

مجله اینشورتک در شماره جدید دارای فصل‌های مشخص با موضوعات خاص است. در بخش ایده به بررسی علت کندی پذیرش نوآوری در صنعت بیمه ایران پرداخته شده است. نظرسنجی از 22 مدیر و فعال نوآوری در بیمه در زمینه علت این رخوت و کندی، گفت‌و‌گوی اختصاصی با مت کانلی، مدیرعامل شرکت سانر یکی از بزرگ‌ترین مراکز داده بیمه در جهان، میزگرد قاسم نعمتی رئیس مرکز فناوری اطلاعات بیمه مرکزی و علی کمندی رئیس مرکز پژوهشی علوم و داده دانشگاه تهران از خواندنی‌های این بخش از مجله اینشورتک است. یادداشت‌هایی از مدیران عامل بیمه‌های ملت، تجارت نو و … را می‌توان از دیگر بخش‌های مهم این شماره از اینشورتک دانست.

سالنامه نوآوری در صنعت بیمه در این شماره در قسمت تجربه نیز با گزارش اختصاصی از بزرگ‌ترین مراکز نوآوری بیمه در دنیا و همچنین بررسی موردی اینشورتک لمونید، نیم‌نگاهی به تجربه بیمه در کشورهای دیگر دنیا داشته است.

و در بخش زندگی نیز عدم استقبال جامعه ایرانی از محصولات تازه بیمه‌ای با عنوان «چرا ایرانی‌ها با بیمه قهر کرده‌اند؟» به طور مفصل از نگاه جامعه‌شناختی و اقتصادی بررسی شده است. در نهایت در فصل آکادمی، یادداشت‌های اختصاصی از حسن مرال رئیس واحد مدیریت فرایند شرکت یونیکو و استفن اپلبام مشاور ارشد حوزه بیمه برای علاقه‌مندان به بحث نوآوری و تحول دیجیتال در بیمه وجود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.